Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Joey_Odd skrev i sommerchaten at det er fint at noen i det hele tatt blogger om Bernt Erik sin bloggemani. Det inspirerte meg til å lage nok et makkverk.

Jeg har ikke vært noe særlig aktiv i det siste, og når jeg har vært det, har du sikkert sett meg skrive "Get on my level". Nå har jeg tenkt å samle kommentarer dere alle har skrevet, og ting dere har gjort, som fortjener en skikkelig "Get on my level"
Jeg har kanskje allerede skrevet det til noen av kommentarene jeg bruker, men da betyr det bare at de virkelig fortjener det.

Joey_Odd i sommerchat: "Visste dere at Ringnes har en øl med 6,5% alkohol? Fant det nettopp ut." - Get on my level. Jeeeeesus.

De fleste av peternoobs kommentarer: Get on my level.

remote i live-feeden: "Ikke prøv å lære mills mess. Det anbefales ikke i det hele tatt." - Get on my level, remote.

Victorfinne om Jeppzki i "ikke fall for en medspiller-tråden": "Slapp av han er den største taperen selv. Han ventet bare på oss andre" - Lol, Vicfin. Get on my level.

Glorfibdel og RFE i party-tråden: "Minner meg på at det er lenge siden jeg har drukket alkohol...", "I much enjoy alkohol. Not reality tho i just enjoy intoxication lol." - Get on my level, bortsett fra du RFE.

Hele Manga- og anime-tråden: Get on my fucking level! Guud.

Mexis sånn generelt i "Religion og Gud og sånt-tråden": Lol, get on mai levelz.

SirThomas: Han er langt over mitt nivå.

AtH sitt favoritt TV-program: Get on my level.

Duck Song sitt navn: Get on my level.

The Cookiemonster når han sluttet å være moderator: Det var et skikkelig Get on Jeppzkis Level-øyeblikk ass.

LesMiserable om alt: "dis nigga" - Er nesten på mitt nivå, men ikke helt. Så get on my level.

Ole-Christian sitt svar på mitt spørsmål om han fortsatt var sammen med dama: "Er nok redd for at vi fortsatt "holder på". Du må gjerne prøve deg dog, så kan jeg le av avvisningen." - Bitch please, get on my level.

Taktikkeren sitt signatur: Get on my level ass, hahaha, den signaturen er bare så what the fuck?

TK Art sine tegneferdigheter: GET ON MY LEVEL, TK.

Her er noen andre som er over mitt nivå eller på omtrent samme nivå som meg, og som derfor ikke blir nevnt: ElGamer, gnygrid, The Heretic, Strife_Cloud?, peternoob (han er ekstremt langt over mitt nivå, men han bør likevel komme seg på mitt nivå) , S17 og Bernt Erik.
  • 0
Get on my level, Jeppzki.

Kan ikke du begynne med å lage den ultimate guide på HVA man kan gjøre for å oppnå dette? Denne bloggen må jo fungere som en mentalt forvirrende saus for nye brukere, for ikke å snakke om at thosol01 er over ditt nivå i livefeeden.

Så lenge det ikke innebærer et komplisert treningsprogram med kjipt kosthold, så er jeg med!
  • 0
Get on my level
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Get on my level Jeppzki.

Herlig blogg!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Vi skulle alle ønske.
  • 0
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Jeppzki:
Get on my level, remote.


Jeg vil gjerne ha en video av at du utfører det, skriftlig, hvis ikke må du komme på mitt nivå, for jeg klarer Mills Mess 78 %.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Bare for å ha det på det rene; alle brukere som har skrevet en kommentar de siste dagene, men som ikke nevnes i bloggen, er on yo' level? Jeg velger å tolke det slik, og kan med det legge meg uten å måtte gråte meg i søvne. Yeeeh.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Haha, what the fuck?

Ironi der altså.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Bare for å ha det på det rene; alle brukere som har skrevet en kommentar de siste dagene, men som ikke nevnes i bloggen, er on yo' level? Jeg velger å tolke det slik, og kan med det legge meg uten å måtte gråte meg i søvne. Yeeeh.


Nei, slik kan du dessverre ikke tolke det. Jeg lette faktisk etter en kommentar eller noe jeg kunne skrive om når det gjelder akkurat deg. Men de fleste innleggene jeg fant var for lange og hadde ikke særlig potensial. Men nå har du jo dummet deg ut. Så du kan jo prøve å komme deg opp på mitt nivå. Ikke sant, Jack? Kanskje du burde get on my level?
  • 0
Hva med meg?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hahaha Vanskelig å komme på ditt nivå Jeppzki
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vi kan ikke alle ligge i møkken sammen med Jeppzki. Han får være alene om det nivået.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Vi kan ikke alle ligge i møkken sammen med Jeppzki. Han får være alene om det nivået.


Dis nigga.
  • 0
Hva med meg?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hva med meg?


Jeg tenkte å ta med kommentaren din i "Ikke fall for en medspiller"-tråden, men den var ganske artig, så du var veldig på mitt nivå.
  • 0
Var, eller er*?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
er ganske morsom*

Sånn, din tullebukk?

Lagt til 2014-08-06 01:44:
Jeg har visstnok ignorert store mengder med kommentarer i denne bloggen.

Hvis du føler at jeg har ignorert deg er det fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle respondere på det du skrev.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Sånn, din tullebukk?
.


Hadde foretrukket "er på mitt nivå"*.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Nei heregud Jetzki. Er dette alt du har å komme med? Nå ble jeg ærlig, redelig og oppriktig skuffet.

Men, jeg kan ikke være så kravstor heller. Jeg er tross alt på et helt annet level. Denne bloggen skal jeg forresten printe ut og henge på veggen på toalettet mitt, i tilfelle du skulle bli helt homofil og slette alle bloggene dine igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!