Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg snakker selvfølgelig om Gamereactors offisielle kåring av det mest aktive GR-medlemmet på ukesbasis. Det er ikke meningen å virke så kald i omtalen av dere (GR-medlemmet), for dere må bare tro meg når jeg sier at vi kun har varme følelser for dere.

Konkurransens tredje uke ble avsluttet i dag, og for tredje gang var det SirThomas som stakk av med seieren. Selv jeg har latt meg imponere, men det gjelder ikke bare SirThomas. Hele det norske forumet er nemlig fullt av snakkesalige spillinteresserte som holder GR-hjulene igang hele døgnet. Derfor er denne bloggen dedisert (hater det ordet, men det er visst det som er riktig) til alle dere som benytter dere av forumet. Jeg vet at vi mangler en del funksjoner (for dere er ikke redde for å si ifra - heldigvis), men likevel er det her dere er. Noen faller fra, noen kommer til og fra tid til annen kommer folk tilbake fordi dere er en fantastisk gjeng å være sammen med.

Hva skal en redaktør si til slikt? Jeg aner ikke, men jeg har i det minste vett nok til å føle på en ydmykhet og en takknemlighet. Dere (og vi, forhåpentligvis) utgjør Norges største og beste familie, og jeg er stolt av å få være en del av dette.

Nok sentimentalitet. God helg! Vi snakkes :)

Ok, så tåler vi litt mer sentimentalitet.

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Jeg har dessverre ikke fått vært aktiv i det hele tatt, hovedsaklig grunnet skolen. Forhåpentligvis tar det seg opp til sommerferien.

Gratulerer til Sir Thomas!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Prøver å være litt aktiv selv, men til en forandring skjer det en del her hjemme hver dag nå, så det er ikke alltid jeg har tid.
For ikke å snakke om all aktiviteten jeg ikke kan bidra med i f.eks. nattråden, fordi den bare er åpen på den delen av døgnet hvor jeg vanligvis jobber meg gjennom et eller annet mareritt.
Men jeg kommer ikke til å forsvinne helt, uansett hvor lite tid jeg har.
GR har vært en kjempestor del av livet mitt i nesten ti år, og man stikker bare ikke fra alle disse ålreite menneskene.
  • 0
Gratulerer til SirThomas! Det er ikke måte på hvor mye han får gjort her inne!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer.
Men høy aktivitet, betyr det mindre tid til gaming?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Det er en fin familie ja, det skal være snickers og twist, og kanskje til og med den der nye Oreo-sjokoladen som er helt sjukt god. Det er derfor jeg henger her, særlig når eksamen nærmer seg og det må prokrastrineres litt. My go to place on the internet.

Men du skryter av oss, Tor Erik. Hvis jeg nå tar å kaller oss brukere for unger, kanskje 8, bare for å ha et tall på oss, så tør jeg påstå at du er en av, om ikke Norges triveligste oldemor. Så der har du den! God helg

PS: Ja, det er lov å være sentimental.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Varme ord.

Grarulerer, SirThomas. På tide å være mer aktiv.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Du vet Tor Erik, dere i redaksjonen er nok også en del av grunnen til at folk henger her ;)
Ja, det er meg.
  • 0
Ja, SirThomas har jaggu stått på bra i det siste han. Det får'n si.

Men er litt enig med Strifey også. Det finnes flere grunner til at det er givende å henge på denne siden
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gratulerer SirThomas. Jeg lurer veldig på hvordan du greier det, men, men grattis
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Virkelig? Dedisert? Uansett flott å se at GR fortsatt lever og vel så det.
''eh'' - Link
  • 0
Takk for rosende ord tilbake, men det handler om dere. Alltid
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Takker for alle gratulasjonene folkens, og det er godt å se at det er vi på det norske forumet som er de mest aktive brukerne! Jeg håper at det fortsetter sånn, og at aktiviteten bare går oppover i stedet for nedover etterhvert.

Siterer Tor Erik:
Takk for rosende ord tilbake, men det handler om dere. Alltid


Du skal ikke la konkurranseinstinktet slå inn, og hive deg på aktivitetsbølgen da, Tor Erik?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!