Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi nærmer oss skatten, og på dag fem i skattejakten møter du en person til hest med et norsklydende navn. Han gir deg en plakat med et bilde av hodet til en mann, og han ber deg vokte deg for ham når du kommer frem til målet. Dit du skal bør du være trygg for de to vennene hans, selv om de uansett ikke er like skumle. Det aktuelle området har røtter så langt tilbake som til 1820-tallet, og området setter særlig pris på en spesiell type tre. På norsk, en spesiell type brød. Området deler også navn med en kjent magiker.

Hvor vil du reise? Send svaret ditt på melding til meg, innen 20. april.

<bild>

Bilde: Svar på andre oppgave.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Dangit! Jeg var innom den byen i oppgave 2, men det virket ikke som alle hintene stemte, så jeg lot vær å svare. Nå ser jeg dog at det passer utmerket

Dagens oppgave må jeg tenke litt mer på.
  • 0
NÅ, begynner jeg å nærme meg noe her! Tror jeg.....kanskje...

Hvilket spill er det bildet fra egentlig?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Bildet sier meg ingenting.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ja, Glorfindel! Det er fortsatt tid. You can do it

Bildet er av Panau City, bent_a, byen i Just Cause 2
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Fy søren, følelsen når jeg ikke klarer å løse min egen gåte en gang. Beklager folkens, denne labyrinten var jo helt useriøst sadistisk
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!