Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg mener å huske at du var søt. Jeg tror du var brunette. Jeg har et svakt minne av noen briller. Jeg vet du hadde på deg rødt undertøy. Kun rødt undertøy. Var det deg?

I så fall ber jeg om unnskyldning. Det var virkelig ikke meningen. Jeg tar på meg hele skylden. Du var helt uskyldig. I alle fall så uskyldig man kan være i rødt undertøy. Uansett - unnskyld for at jeg kanskje ødela dagen din

Jeg vet ikke om jeg kan skylde på påska. Eller om jeg kan skylde på stress etter en dag på jobb. Jeg kan muligens skylde på kaos i butikkene. Stappfullt av folk. I alle former og størrelser. Med forbanna spisse albuer!

Så jeg vet jeg burde brukt litt lenger tid. Tenkt meg litt om. Vurdert andre muligheter. Vurdert denne muligheten litt bedre. Men det eneste jeg tenkte på var å komme meg unna. Så langt vekk derifra som mulig. Så fort som mulig.

Jeg vet ikke om dette er gode nok unnskyldninger for deg. Jeg vet heller ikke om du tilgir meg. Uansett føler jeg et behov for å forklare meg. Du skulle bare visst hvor stresset jeg ble da det skjedde.

Burde jeg blitt lenger og slått av en prat? Eller holdt deg lenge med min kjappe sorry? Skulle jeg ventet på deg og forklart hva som skjedde? Eller gjorde jeg rett da jeg gikk raskt vekk fra åstedet?

Det er spørsmål jeg aldri vil få svar på. Jeg reagerte på impuls. Overlevelsesimpulsene slo inn.

Vi hadde øyekontakt et lite sekund. Kanskje to. Du sa hei særdeles spørrende. Jeg sa sorry særdeles flau.

Jeg skulle bare prøve om genseren passet. Unnskyld for at jeg ikke sjekket om prøverommet var tomt før jeg åpnet døren på vidt gap..
Ja, det er meg.
  • 0
Fantastisk!
  • 0
Hahahaha, så sinnssykt genialt! Takk for at du delte dette Strifey!
  • 0
Det er en umiddelbar tanke som slår meg hver gang jeg leser en ny blogg av deg Strifey - Det er virkelig ingen som slår bloggene dine!

Må bare si tusen takk og ta av meg hatten for deg nok en gang!
  • 0
Et minne for livet. Ta vare på det
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Strife_Cloud:
Du sa hei særdeles spørrende. Jeg sa sorry særdeles flau.


Hørtes kleint ut!

Artig historie. Ser hele situasjonen for meg. Og ler.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Always, with the surprises.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Strifey-twisten er mer kjent enn M. Night Shyamalan sine.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!