Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dama er ute av huset! Perfekt anledning til å invitere kompiser på spillekveld - et knippe travle nordlendinger som studerer ved NTNU, men som forsøker å holde lørdagen hellig. Jeg har ikke klart det, og har gjort arbeidskrav i matte i dag frem til nå. Men i kveld fyrer vi opp spillmaskinen og spretter en sekser.

Men, vi blir minst fire stykker, og vi er lei Modnation Racers. Vet du om noen andre lavterskel multiplayers for fire spillere til PS3 eller PS4? Eller PS2? Eller PS1? Med lavterskel mener jeg bare at spillet er enkelt å lære seg uten å ha prøvd det før. Et megabra toplayerspill funker også, men helst ikke FPS og definitivt ikke slåssespill. Hater slåssespill.

Det utlimate hadde vært Trials HD eller Evolution. Lavterskel og fartsfylt! Men det er fortsatt en knapp måned til Trials Fusion slippes på PS4. Balle.

Så kom igjen, dere har erfaringer, det vet jeg! Give me your best!

<bild>
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Sportsspill, Ratchet and Clank: All 4 One, LittleBigPlanet, Borderlands (gi det en sjanse, selv om det er FPS).
  • 0
Supersonic rocket powered battle cars! Tok frem det da jeg hadde 3 venner på besøk en gang. Ble en slager med en gang med 2 mot 2!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Rayman Origins/Legends.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det er lenge siden jeg har hatt en slik spillkveld, men jeg må vel få stablet sammen en igjen om ikke lenge. Det er utrolig morsomt!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det er lenge siden jeg har hatt en slik spillkveld, men jeg må vel få stablet sammen en igjen om ikke lenge. Det er utrolig morsomt!

I know, right! Synes lokal multiplayer fortjener en renessanse. PS3 og 360-generasjonen har vært en tragedie på det området.

Siterer LesMiserable:
Borderlands (gi det en sjanse, selv om det er FPS).

Takk for tipset, det er gøy, sant det. Jeg har det stående, men er egentlig ute etter versus, ikke coop. Det er tross alt litt heftigere med konkurranse enn story-coop en lørdagskveld. I hvert fall tenker jeg det i dag.

Siterer Royality-indeed:
Supersonic rocket powered battle cars! Tok frem det da jeg hadde 3 venner på besøk en gang. Ble en slager med en gang med 2 mot 2!

Der har du fasit vettu!
Har det på harddisken, men lenge siden jeg har spilt det. Har hatt utrolig mye gøy med det. Aldri prøvd 4-player though, bare 2-player.

Siterer Grallen:
Rayman Origins/Legends.

Origins har jeg også. Godt forslag. KAOS! Morsomt kaos!!

Tar gjerne mot flere tips på spill med hektiske versus-modes.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Vet du om noen andre lavterskel multiplayers for fire spillere til PS3 eller PS4? Eller PS2? Eller PS1?


Når du sier det på den måten, ble jeg nesten litt skremt over hvor mange mulige spill du KAN ha tilgjengelig.

Du hater slossespill ja, så da stryker vi Tekken.

Ingenting slår James Bond, enten Agent Under Fire eller Nightfire SELV OM ja, det er FPS. Eventuelt mener jeg å huske at Golf i Madagaskar på PS2 var forferdelig gøy.

Men etter et kjapt søk kom jeg frem til Scott Pilgrim, Castle Crashers og Dungeon Hunter: Alliance (PSN) - Eller kanskje Worms?
  • 0
Spelunky uten tvil, sinnsykt gøy med 4 spillere.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Playstation Allstars Battle Royal er ikke så ille, selv om Smash Bros etter min mening er langt bedre.

Siterer Royality-indeed:
Supersonic rocket powered battle cars! Tok frem det da jeg hadde 3 venner på besøk en gang. Ble en slager med en gang med 2 mot 2!

Spillet krever litt trening, men jeg er helt enig. Battle Cars er helt unikt og hele tiden fullt av action.
  • 0
Towerfall Ascension kom vel nettopp ut på PS4. Samtidig dukker både Nidhogg OG Samurai Gunn opp på konsollen senere i år, så det blir mye snacks å ta av.
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!