Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

God kveld/morgen/natt/når enn du leser dette!

Uavhengig av når på døgnet det er for deg, så vil jeg gjerne bruke et minutt eller to av din kostbare tid for å skamløst reklamere for en Youtube-kanal jeg nylig har vært med å starte.

Kanalen er kalt TooLoud Videoes, og kommer i all hovedsak til å bestå av Let's Play-videoer, og annen geeky shit vi skulle få lyst til å produsere. Det går for det meste i skrekkspill, noe som også er bakgrunnen for kanalnavnet vårt (vi har en del... høylytte reaksjoner til det som skjer på skjermen). Vi består av tre hybelnaboer, to karer og ei jente, så vi lar naturligvis jenta spille mesteparten av tiden, 'cause we're gentlemen like that (og veldig, VELDIG redd for skrekkspill)!

Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er fordi vi akkurat har kommet ut med vår første video, hvor vi spiller det pisskumle Amnesia: A machine for pigs. Resultatet er noen svært mannlige skrik, en god del banning og redselsbeatboxing(?), som vi har klippet ned til drøyt åtte minutter med highlights. Dialogen foregår stort sett på norsk, derfor har vi teksta alt på engelsk, slik at ikke bare norske seere kan le av våre modige forsøk på å unngå gorillagriser og electropigs.

Forhåpentligvis får denne videoen dere til å le, vi syns i alle fall den endte opp med å bli veldig morsom. Fortell oss gjerne hva dere syns, lik og subscribe hvis dere liker det dere ser. Neste på listen vår er Outlast, som vil bli delt opp i tre/fire deler. Første del er snart ferdigklippet og vil forhåpentligvis bli lastet opp ganske snart, så stay tuned!

Vi håper at å se tre vettskremte studenter gjøre i buksa underholder dere, og ville satt stor pris på kommentarer/konstruktiv kritikk!

https://www.youtube.com/watch?v=ws7jEnar62I
Kept you waiting, huh?
  • 0
Kult, Markus! Men tror dere kan droppe de engelske subsa, er nok svært få ikke-norske som vil se lets plays med commentary kun i form av tekst og skrik
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Lenge siden sist. Er dessverre ikke særlig interessert i å se andre spille skrekkspill, men kan sjekke videoen når jeg får tid.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Synes teksten fungerte godt, men det var ikke alltid like lett å se hva som foregikk på skjermen siden den fikk så lite plass i bildet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer P-Dude:
Kult, Markus! Men tror dere kan droppe de engelske subsa, er nok svært få ikke-norske som vil se lets plays med commentary kun i form av tekst og skrik


Du har nok et godt poeng der, Peter Er vel i grunn liten vits i å satse noe særlig på det "internasjonale markedet", men teksten gjør det litt lettere å få med seg hva som blir sagt, og gjør også mye av kommentarene morsommere, så den blir nok værende (selv om det er en pain in the ass å legge til). Så har jo utenlandske seere muligheten til å se på, om de har lyst!

Siterer sonic og link:
Lenge siden sist. Er dessverre ikke særlig interessert i å se andre spille skrekkspill, men kan sjekke videoen når jeg får tid.


Haha, takk det samme! Er ikke inne her så mye lenger, men titter innom fra tid til annen for å få med meg noen anmeldelser og slikt. Tenkte dette var et passende sted å informere litt om vårt lille hobbyprosjekt. Har full forståelse for at du ikke får så mye ut av å se andre spille spill, er nokså få folk jeg er interessert i å se Let's Plays av også. Men hvis du, som du skrev, skulle bestemme deg for å sjekke det ut likevel, så hadde jeg satt stor pris på det!

Siterer remote:
Synes teksten fungerte godt, men det var ikke alltid like lett å se hva som foregikk på skjermen siden den fikk så lite plass i bildet.


Helt enig, og det er fikset i neste video. Litt av problemet er også at Amnesia er et utrolig mørkt spill, så det er til tider vanskelig å se hva som skjer på skjermen, når man spiller selv også. Det andre problemet var, som du sier, at skjermen fikk for liten plass, noe som i all hovedsak var fordi vi ville ha med alle tre i bildet. I de senere videoen har vi byttet om på kameravinkelen, så nå viser det bare skjermen og den som spiller. I tillegg er Outlast mye mer fargerikt og tydelig, så det blir også lettere å se hva som foregår.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Dette hørtes underholdende ut. Jeg skal sjekke ut videoen så snart PC'en min er tilgjengelig igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Dette hørtes underholdende ut. Jeg skal sjekke ut videoen så snart PC'en min er tilgjengelig igjen.


Herlig, setter stor pris på det!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
Helt enig, og det er fikset i neste video. Litt av problemet er også at Amnesia er et utrolig mørkt spill, så det er til tider vanskelig å se hva som skjer på skjermen, når man spiller selv også. Det andre problemet var, som du sier, at skjermen fikk for liten plass, noe som i all hovedsak var fordi vi ville ha med alle tre i bildet. I de senere videoen har vi byttet om på kameravinkelen, så nå viser det bare skjermen og den som spiller. I tillegg er Outlast mye mer fargerikt og tydelig, så det blir også lettere å se hva som foregår.


Det høres flott ut! Gjerne hold oss oppdatert på senere videoer. Det er morsomt å se på!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!