Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

afrikansk kjempesnegle kjøpte du den i en dyrebutikk dt er ikke ofte du ser en kjempesnegle
Hva skal jeg velge av årets spill ? send pm
  • 0
"afrikansk kjempesnegle kjøpte du den i en dyrebutikk dt er ikke ofte du ser en kjempesnegle"

Jeg kjøpte den ikke, jeg fikk den. Har du ikke fått med deg at jeg jobber i en dyrebutikk?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Føler med deg Suppe.... Vi hadd en katt som vi hadde i maaaange år, så måtte vi avlive den av grunner jeg faktisk ikke er helt sikker på.

Jeg måtte holde katten vår fram til dyrlegen som var nesten en mil unna, og de fleste som vet hvordan katter er så er dem absolutt ikke glad i å kjøre bil!

Så der satt jeg og holdte katten vår fast, mens den mjauet og mjauet og ville løs... Etter mamma hadde dratt avgårde siste biten til dyrlegen (jeg klarte ikke å være med) så kom tårene....

Det er triste greier altså, helt forferdelig rett og slett...
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Ja, SirEld, det er skikkelig dritt Å avlive dyr er nesten enda mer forferdelig. Skjønner at det er fælt, husker bare min egen hund som vi avlivde hos dyrelegen i 1996, det var fælt!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
det må ha vært det værste ille å miste dyr, husker marsvinet mitt døde ......det var trist at han døde R.I.P Rolf!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Triste saker dette her Suppeelsker :/
Man får bare huske de gode minnene, og støtte seg til dem!

Personlig har jeg mista en hund til kreften. Det var helt grusomt, verste jeg har opplevd noengang i hele mitt liv tror jeg..

RIP
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
"det må ha vært det værste ille å miste dyr, husker marsvinet mitt døde ......det var trist at han døde R.I.P Rolf!"

Det er alltid trist. Jeg husker ikke marsvinet ditt da. Var det Platon det het? Det var før jeg var godt kjent med deg
R.I.P Platon

"Triste saker dette her Suppeelsker :/
Man får bare huske de gode minnene, og støtte seg til dem!

Personlig har jeg mista en hund til kreften. Det var helt grusomt, verste jeg har opplevd noengang i hele mitt liv tror jeg..

RIP"

Ja, det er helt sant. Man må holde fast på de gode minnene, selv om de også kan lure fram en tåre eller to
Trist med hunden din også
Hunden min fikk kreft i beinet og døde bare 6 år gammel. Vi hadde han i 1,5 år bare vi
FUCK kreft!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Føler med deg.. Å begrave kjæledyr er en tung sak..
Stakkars kaninen min.. snufs...
Baruk Khazad, Khazad Aimenu!
  • 0
Det er alltid kjipt ja. Både begravelse og tiden etterpå er tung, men det verste er når du vet at dyret snart skal dø, etter min mening
Takk for din medfølelse og kondolerer hva kaninen din angår
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
å sånt er så trist jeg har ett akurat nå jeg da men

R.I.P Tamrotte
THSN FTW!!! Wii FTW! PS3 FTL! XBOX FTL! PC FTW!
  • 0

kondolerer
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Takk for kondolasjoner fra dere begge
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Kondolerer
  • 0
jeg hadde en hamster i 2år. men døde på onsdag
jeg savner den allerede .det er dumt og miste noen man er glad i .begravde den i hagen
tenker på den hver gang om kvelden.noen ganger renner det tårer prøver og slutte og tenke på det men greier det ikke. i miss you my hamster.kunne ønske du hvar hoss meg nå vi hadde det så gøy sammen.kjøpte en anen hamster men blir ikke den samme.men det er bare sånn det må være de må dø til slutt. .

R.I.P tamrotte ! (Dumt og miste noen)
  • 0
Kjedelig og trist å miste kjæledyr ja. De blir nesten som familiemedlemmer. Du får prøve å skaffe deg en ny hamster da, det er den eneste medisinen som funker for meg. Snu det negative over til en glede over å ha en ny liten hamster/rotte som du må oppdra
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hunden min gejnnom 9 år må muligens avlives snart...herregud, jeg har grått siden jeg kom hjem fra veterinæren...
Kondolerer forresten, det er ufattelig trist å miste ett dyr.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Uff..

Føler med deg! Jeg tror man må oppleve noe sånt for å forstå hvor ille det er å miste kjæledyr!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Når kjæledyra mine dør, så ender de i søppel tønna
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Hvordan kjæledyr er det? Akvariefisk?

Jeg ville aldri kasta et pelsdyr i søpla i hvert fall, men da hunden vår døde i 1996, kunne vi ikke begrave han. Han veide 50 kg, så det ville blitt lukt og sånn. Han ble destruert og brukt til grisemat i stedet. I hvert fall har jeg hørt at det er det de brukte det til

I hagen hjemme ligger det til og med begravde pinnedyr, for ikke å snakke om diverse fugler som har flydd på ruter
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg ville aldri kasta et pelsdyr i søpla i hvert fall


50 kg bikkjer i søpla! Hadde vært tragisk!
Decyfered!
  • 0
Det er nok ikke lov heller, tviler på det, siden du ikke får begrave dem i hagen. Det hadde blitt lukt da som sagt

Liker ikke tanken på at kjære Karo ble grisemat da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Har hatt to hamstere. Begge er døde og begravet bak huset.
Veldig trist når noen man er glad i dør, enten det er dyr eller mennesker.

Men nå har jeg to katter, som begge to heldigvis er ganske unge (eldste = tre/fire år, yngste = halvt år).
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ja, det er alltid trist. Katten min er 16,5 år nå tror jeg. Heldigvis kan vi ha han noen år til, for nabokatten ble 22 år
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Ikke for å være frekk eller noe, men når du sier at katten din er 16,5 og naboenskatt er 22... Pluss at du legger til den psykotiske smilyen, da høres det litt sånn tvilsomt ut... Sånn "The Joker" tvilsomt mener jeg...


Siterer Suppeelsker:
Ja, det er alltid trist. Katten min er 16,5 år nå tror jeg. Heldigvis kan vi ha han noen år til, for nabokatten ble 22 år


Heftig!!! Sikkert en svær pels klump!
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!