Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da er tiden inne for årets siste brukerkonkurranse! (jeg får det til å høres ut som jeg har hatt så fryktelig mange) Denne gangen blir konkurransen meget, meget lett. Og med tanke på hva premien blir så synes jeg synd på de som ikke deltar.

Dette gjør jeg bare fordi jeg kan, og det gleder meg at jeg kan glede andre spesielt nå i adventstiden. Så helt uten å drøye noe mer så forklarer jeg de enkle reglene i denne konkurransen:

Nederst er det et bilde. Det er mye greier og rot, men det er et Michelin glass med mine cola-korker oppi. Hvor mange cola korker er det i det glasset?

Nå kan dere bare bruke kommentar feltet å gjette i vei. Vi gjetter bare EN gang hver, og det er lov å gjette det samme som andre om man vil, for jeg har forberedt noe om det skulle stå mellom flere vinnere. Men vi får se hvem som kommer nærmest, eller faktisk treffer blink.

Premien denne gangen er et valgfritt spill til din valgfrie konsoll.
Premien må kunne skaffes fra min lokale spille pusher, det vil si at det ikke er noe vits å ønske seg Litle Samson til NES, eller Conkers Bad Fur day til Nintendo 64. Og så håper jeg at vi alle er ærlige og ikke ønsker oss 18 års grense spill som vi ikke har lov å spille.

For å unngå å bli beskyldt for juks og manipulering, så sender jeg det korrekte antallet korker på mail til Tor Erik himself.

Konkurransen står til Fredag 13. Desember (sjekk den datoen, woho)
Jeg annonserer vinneren klokken 18:00

Ellers vil jeg bare ønske lykke til!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Jeg tipper at det er 18 korker.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Veldig kul premie. Er fristet til å delta, men skal la den få gå til en vanlig bruker. Vil likevel applaudere initiativet ditt nok en gang. Håper mange deltar.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gjetter på 28

Flott initiativ som O-C sa.
''eh'' - Link
  • 0
21 korker ass.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hmm ... 25 blank.

Ellers hiver jeg meg på og sier: kjempeflott initiativ! >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
24 korker.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Kul konkurranse!

Gjetter på 23 korker.
  • 0
Skjer jo at det er 16 korker.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gjetter 23 korker
Not race from me, if I say no.
  • 0
22 kørker
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
20!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Kult initiativ!
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
26 korker?
  • 0
Er nok 24 korker?
Putting the "Fun" back into "Funeral"!
  • 0
Ufattelig bra premie og meget godt tiltak
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg sier 19 korker.
Koselige intiativ!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
27 korker.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
19
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tipper på 17 korker.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Tipper på 17 korker.


Merker jeg skulle kommentert før - Jeg slenger meg på lykketallet 17.

Veldig flott initiativ!
  • 0
Jeg tipper 24 korker.
  • 0
29 korker?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
19 korker
Sondro =P
  • 0
34 korker
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!