Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

12 dager til jeg sitter med en Playstation 4 imellom hendene mine. Jeg skal prøve å holde en nedtelling til PS4 med å skrive en blogg daglig. Prøve. Jeg vil bare skrive litt over ting jeg gjør de neste 12 dagene for å forberede meg til PS4

Dag 1 av 12

1) Bestemme meg for hvilket spill jeg skal ha i første omgang
Jeg er ikke rik eller noe, og jeg har noe utgifter i måneden. Siden jeg begynte å jobbe har jeg lagt bort ca 1000 måneder i måneden til å kunne kjøpe den vakre maskinen. Jeg har også lagt av nok denne måneden til 1 spill. Her står det mellom Killzone, Assasins Creed, Fifa eller Battlefield. Jeg kommer til å kjøpe resten i desember, men må bare ha et spill å forbrenne timene på. Noen forslag?

2) Lagt av penger
Som sagt, jeg har lagt av penger. Ikke i kontanter da. Jeg har rundt 4600 på en egen konto som heter "Playstation 4". Jeg har ventet lenge på denne konsollen.

3)Spille igjennom enkelte PS3 Spill
Jeg har tatt opp Assassins Creed spillene igjen for å forberede meg til Assassins Creed Black Flag. Jeg har også spilt "best of" ps3 spillene. De jeg mener er de beste på konsollen.

4)Kjøpe inn perler
Etter PS2 spill ble sjeldent så har jeg jaktet på perlene fra ps2, og for å slippe det problemet. Jeg har samlet inn hele Uncharted serien, skal samle inn Resistance serien, også må jeg kjøpe Heavy Rain.

Dette var blogg 1 av 12 de neste dagene.
Ses i morgen!

Venom
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg venter til nyåret med å kjøpe PS4. Hadde valget vært mitt så hadde jeg valgt Killzone: Shadow Fall
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Jeg kommer ikke til å stresse med å kjøpe PS4 i første omgang. Både fordi jeg har mye å spille igjennom på PS3, og fordi fordi spillbiblioteket på PS4 fremdeles er ganske tynt.

Har Assassin's Creed IV: Black Flag jeg tar meg god tid på, og etter det blir det nok Dark Souls eller Far Cry 3. Så tar jeg helt sikkert PS4 en gang til neste år, men jeg venter nok til det er kommet minst 4-5 titler til konsollen jeg vet at jeg skal ha.

Siterer Venom140:
Her står det mellom Killzone, Assasins Creed, Fifa eller Battlefield.


AC IV: Black Flag, lett. Men jeg ville egentlig gått for den av de seriene du allerede liker best.
  • 0
Skal nok gjøre mye av det samme.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gamingisforlife: Hehe, jeg har ventet alt for mye på PS4, og klarer ikke å vente lengre!

SirThomas; Er snakk om et par dager mellom spillene. Jeg tror jeg utelukker Fifa.

Albaga: Kult!
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Er snakk om et par dager mellom spillene. Jeg tror jeg utelukker Fifa.


FIFA ville nok jeg også ha utelukket. Men sålangt er det ikke mange titler på PS4 jeg vet at jeg skal ha enda. Watch Dogs kanskje, hvis jeg ikke ender opp med å kjøpe det på PS3 når det kommer ut.
  • 0
Jeg tenker en del framover med PS4 fordi jeg liker å spille på konsoll over PC (OMFGIKNOWRIGHT) og jeg vet at jeg kommer til å bruke PS4en til masse av framtidige titler.
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg har også forhåndsbestilt Playstation 4, samt spillene Killzone: Shadow Fall og Battlefield 4. I tillegg tror jeg vi med PS+ får Resogun med på kjøpet (litt usikker på om det gjelder både USA og Europa) For min egen del var valget av spill ganske lett, av den enkle grunn at jeg er fan av begge seriene og det er de to spillene som har imponert meg mest utifra hva jeg har sett. Alt kommer jo ned til personlig smak og forhåpentligvis kan du ta et valg, kanskje hvis det er noen som f eks har noe erfaring med noen av spillene på PS3 eller 360, så får du jo en viss innsikt i hvordan spillene er. Lykke til med bloggserien videre
  • 0
Aiden:
Jeg vurderer sterkt å spille igjennom AC4, jeg er stor fan av alle de 4 seriene! Blir ikke en direkte serie, blir bare blogger om eventuelt spill, eller noe annet jeg vil skrive om.
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
ca 1000 måneder i måneden


Inception

Jeg kan ikke gjøre annet enn å stemme på BF4 av de fire
''eh'' - Link
  • 0
Hehe ja, jeg vet ikke helt!
*MacGyver Theme*
  • 0
Venom: "Etter PS2 spill ble sjeldent så har jeg jaktet på perlene fra ps2, og for å slippe det problemet. Jeg har samlet inn hele Uncharted serien, skal samle inn Resistance serien, også må jeg kjøpe Heavy Rain."

Alle disse spillene hører jo hjemme på PS3.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Ja glemte bare å føre inn at det var ps3 der en plass hehe
*MacGyver Theme*
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Bare venter et år på at de har fikset barnesykdommene sine. Har ingen planer om å få blue light of death ass.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Gnyg, jeg ser den, men du har garanti og BLOD rammer bare 0,4% av alle så du må være litt badluck Brian for å få det.
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer gnyg:
Har ingen planer om å få blue light of death ass.


This. Ironisk nok drømte jeg i natt at jeg hadde skaffet PS4 og holdt på med å starte den opp. Så våkner jeg opp og leser om BLoD idag tidlig.
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer gnyg:Har ingen planer om å få blue light of death ass.

This. Ironisk nok drømte jeg i natt at jeg hadde skaffet PS4 og holdt på med å starte den opp. Så våkner jeg opp og leser om BLoD idag tidlig.


Haha som alle andre er jeg redd for den!
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!