Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er på tide å skrive Forumets Tilstand igjen.

Aktiviteten denne helgen og i opptakten til den har muligens vært litt preget av at folk forberedte seg til å vie en hel helg til spill på SpillExpo. Dette er også tiden for semesteroppgaver og lignende, noe jeg ikke minst har merket selv. Men forumet har ikke vært så aktivt som vi skulle ønske de siste par ukene, og det vil vi gjerne gjøre noe med fremover.

Vi håper mange av dere som har vært på SpillExpo vil dele erfaringene deres med alle andre i blogger og diskusjonstråder. Jeg møtte selv en del av dere, og enda flere møtte hverandre.

Samtidig er det også mange store nye spill som kommer ut nå i November, men det betyr ikke at vi ikke innimellom kan legge fra oss spillkontrolleren og dele erfaringer og kanskje også medlemsanmeldelser mellom øktene. Det er på ingen måte noen krise at aktiviteten synker noe enkelte uker, men vi håper dere vil være med på en ny giv fremover igjen. Nå nærmer julen seg, og det finnes ingen bedre julegave enn spill.

_____________________________

Forumets Tilstand:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28| 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 |
| 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 |

Ta kontakt!
Moderasjonen setter stor pris på alle tips, tilbakemeldinger, spørsmål, klager og idéer dere har å komme med. Si oss din mening i kommentarfeltet under, på PM eller send oss en mail til moderator[at]gamereactor[dot]no.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg ser allerede tendenser til at aktiviteten er på god vei oppover etter at SpillExpo fikk kommet og gått, så det ser lyst ut. Håper at det dukker opp en del blogger om erfaringene fra SpillExpo. Festlig lesning både for de som hadde mulighet til å være der og ikke.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg har planer om å blogge om SpillExpo selv. Må bare få satt meg ned med en idé.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har planer om å blogge om SpillExpo selv. Må bare få satt meg ned med en idé.


Samme her, det blir i hvert fall mer enn én blogg. Mulig jeg starter med en slags "prolog"/oppfølger til forbredelsesbloggen min der jeg avslører hvilke av de 20 punktene som faktisk skjedde.
  • 0
Bloggbildet ødela barndommen min.
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Selv har jeg ingen semesteroppgaver lenger, men en meget heftig eksamenstid å se fram til.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har dere et tall på hvor mange medlemmer som i snitt er aktive per dag?

Når de store spillene anmeldes kommer hundrevis av kommentarer fra brukere jeg aldri har sett noe til på forumet. Ellers ser jeg bare de samme.

Lagt til 2013-11-11 11:05:
Mener ikke at det er noe galt i det.
''eh'' - Link
  • 0
Eksamenslesing og semesteroppgaver er det som har holdt igjen aktiviteten min i det siste og det blir forsåvidt ikke noe bedre de neste 4 ukene, men jeg skal nok få til noe uansett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er så aktiv som jeg har tid til jeg, masse jobb både dag og kveld, så skriver litt småtteri når jeg har tid og anledning Var veldig aktiv for noen år siden, har vært veldig inaktiv nå, men som det heter seg kommer man sterkere tilbake. Comebacket er i gang, men med måtehold Uansett trivelig å bli tatt imot med åpne armer selv om man har hatt noen friår
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Überfett at forumet er på vei opp igjen.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Har vært opptatt med forberedelser til SpillExpo de siste ukene, på toppen av de andre tingene jeg skulle gjøre. Fremdeles ganske opptatt frem til jul, men jeg skal nok få lurt inn noen timer på GR også.
  • 0
Siterer Strategist:
ny giv fremover igjen.


Og dere trodde April var aktivt! Følg med nå!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
fra mobilen Når vi først er inne på forumets tilstand, hvor er ukas bruker bloggene?
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Sofaspilleren:
Når vi først er inne på forumets tilstand, hvor er ukas bruker bloggene?


Straks ferdig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Holdt faktisk et greit aktivitetsnivå under spillexpo grunnet spillexpo tråden og live feeds i hytt og i pine for å få kontakt med folk. Nå har det derimot roet seg litt ned grunnet studier.

Skuffet over at du ikke var der på Lørdagen!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!