Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne regntunge lørdagen var en jeg hadde sett frem til en stund. Kursen ble satt mot Lillestrøm og Norges Varemesse, eller rettere sagt Spillexpo. Jeg dro med meg kompisen min og etter å ha kjørt en time på berg-og-dalbaneveien mellom Mysen og Lillestrøm, var vi fremme precisly when we ment to, klokken 11 spot on. Etter å ha hentet gratisbillettene gikk vi inn og klødde oss litt i hodet over hvor vi egentlig skulle begynne. Vi kikket rundt i standen til Komplett før vi fant veien til DfektRetroGaming der de hadde masse konsoller og gamle spill som f.eks. LoZ: A link to the Past og The Minish Cap, som selvfølgelig kun var til utstilling...

En time seinere møtte jeg Joey_Odd, SirThomas og visstnok Duck song og ElGamer (?) ved inngangen fordi jeg hadde lovet Joey en av gratisbillettene mine, and I keep my promises.#YouAreWelcome!
Så møtte jeg SirThomas igjen nede ved EA standen og han hadde blant annet kjøpt Metal Gear Solid Legacy Collection. #awesomesauce x 3!
Vi gikk opp til standen til Høgskolen i Nord-Trøndelag der vi møtte Archana som sto stand for skolen. Det var også en rimelig populær stand siden det var mulig å teste Oculus Rift der. Jeg fikk så vidt testet det selv og det virket ganske heftig.
Etterhvert møtte jeg også Tommy som hadde med seg alle de fantastiske tegningene han har jobbet med i de siste. Jeg plukket med meg en briljant tegning av Link og Navi! #yeaaaah!

Til slutt hadde jeg også et awesome møte med sonic og link og Kakashi Sensei ved eSports området, der vi fikk snakket litt om vårt felles interesseområde innen spill. #Heyyayeyay!
Av de på forumet jeg vet har vært på Spillexpo i dag så fikk jeg ikke truffet Strategist (som forsovet seg) eller Subject 17 og jeg tror ikke Cyanine var ved standen når jeg var der .. :/
Men det var veldig artig å møte de andre brukerne og håper på flere treff ved senere anledninger!

Bortsett fra dette har jeg kikket litt på Playstation 4 og prøvde et rimelig simpelt "romskipspill". Å få testet PS4 ordentlig var derimot en ganske døfødt oppgave, siden køen gikk to runder rundt hele standområdet. Derfor ble det i grunn bare titting på PS4, men jeg holder meg positiv til den allikevel. Jeg hang også en del i eSportsområdet der det for det meste konkurrertes i League of Legends, eller så suste jeg også en del rundt Retroland standen der jeg siklet noe fryktelig på en Nintendo NES maskin til 999 kr. Jeg endte dog opp med en X-Box 360 pakke med Tomb Raider og Halo 4 i til 1449 i stedet. Ellers har jeg hilst på Karl fra LevelUp, ikke prøvd Segway, sett Darth Vader, Bloodmoon Akali, Master Chief, Batman, Bane, figuren fra Journey og ja... det så varmt ut. Jeg har også gått rundt som en gærning og lett etter Gamereactor magasinet i hele dag og det endte til slutt opp med at vi måtte rote oss helt bort til Strømmen Storsenter for å få tak i det.

Alt i alt har det vært en veldig bra dag og jeg kunne gjerne ha vært der hele helgen. Men det får heller bli til neste år.

<bild>

Link og Navi tegningen, kvinne med Frostmourne o.O og Batman som spiller WindWaker HD (seems legit).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
En time seinere møtte jeg Joey_Odd, SirThomas og visstnok Duck song og ElGamer (?) ved inngangen


Haha, du møtte Joey, ElGamer og meg, men hilste bare på to av oss.

Var ganske hysterisk, for du stod rett ved siden av oss lenge, og jeg sa til Joey "Tenk om det er han da" mens han var usikker, og jeg spurte om jeg skulle spørre, men han bare "Neh". Og til slutt tar du steget og kommer bort til oss xD

Siterer Glorfindel988:
Så møtte jeg SirThomas igjen nede ved EA standen og han hadde blant annet kjøpt Metal Gear Solid Legacy Collection. #awesomesauce x 3!


Et av de bedre kjøpene mine det ja, sammen med Tomb Raider Survival Edition for 250 kr.

Siterer Glorfindel988:
Men det var veldig artig å møte de andre brukerne fra forumet, håper på flere treff ved senere anledninger!


Bare å slenge seg på det 'offisielle' #GRMEETUP2! når Predator kommer hjem fra USA.
  • 0
Jeg er såå sliten, men hææææ, møttes vi i dag??
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer SirThomas:
Bare å slenge seg på det 'offisielle' #GRMEETUP2! når Predator kommer hjem fra USA.


Glemte å nevne meg som vanlig.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Glemte å nevne meg som vanlig.


Er du i USA???
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Haha, du møtte Joey, ElGamer og meg, men hilste bare på to av oss.

Var ganske hysterisk, for du stod rett ved siden av oss lenge, og jeg sa til Joey "Tenk om det er han da" mens han var usikker, og jeg spurte om jeg skulle spørre, men han bare "Neh". Og til slutt tar du steget og kommer bort til oss xD


Haha, jeg måtte jo inn på forumet igjen for å finne beskrivelsen til Joey

Siterer Archana:
Jeg er såå sliten, men hææææ, møttes vi i dag??


Hehe ja, jeg og SirThomas var jo oppe ved standen deres. Grå hettegenser, rødbrunt hår
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Heia Spillexpo. More pics plz.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer A to the H:
Glemte å nevne meg som vanlig.


Får like dårlig samvittighet hver gang.

Siterer Predator:
Er du i USA???


Takk. Fornøyd med dagens snaps forresten?

Siterer Glorfindel988:
Haha, jeg måtte jo inn på forumet igjen for å finne beskrivelsen til Joey


Må sies at det hadde vært godt badass å finne han uten beskrivelsen.

Siterer Glorfindel988:
Hehe ja, jeg og SirThomas var jo oppe ved standen deres. Grå hettegenser, rødbrunt hår


SirThomas fix #WannabeArchana
  • 0
Siterer SirThomas:
Takk. Fornøyd med dagens snaps forresten?


Meget godt levert.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Åjaaaaa husker det nå, bare litt glemsk
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Gjorde ikke stort ut av meg på spillexpo, men synes det var hyggelig å kunne møte en med slik god spillsmak.

Fantastisk Zelda bilde, var vel et av TK sine verk?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Glorfindel988:
fordi jeg hadde lovet Joey en av gratisbillettene mine, and I keep my promises.#YouAreWelcome!


Takker igjen, Mr. Grå hettegenser! Du er min #saviour.

Synd at du ikke fikk prøvd det nye Killzone på PS4 forresten, det var ekstremt bra.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Var artig å møte på deg. Er ikke hver dag man får snakket med noen om eSport, Xenoblade Chronicles og Tales of Vesperia!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Takker igjen, Mr. Grå hettegenser! Du er min #saviour.

Synd at du ikke fikk prøvd det nye Killzone på PS4 forresten, det var ekstremt bra.


GR's helgen vet du.

Ja, det var litt kjipt å ikke få testet ut PS4 men... hvor lenge sto du i kø egentlig? xP

Siterer sonic og link:
Gjorde ikke stort ut av meg på spillexpo, men synes det var hyggelig å kunne møte en med slik god spillsmak.


Siterer Kakashi sensei:
Var artig å møte på deg. Er ikke hver dag man får snakket med noen om eSport, Xenoblade Chronicles og Tales of Vesperia!


Likeså guys, det var veldig trivelig indeed!

Siterer sonic og link:
Fantastisk Zelda bilde, var vel et av TK sine verk?


Stemmer det. Han hadde blant annet også et av Skull Kid fra MM og Mario & Yoshi fra SMG2, så det var litt å velge mellom >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Så Strategist forsov seg?? Skuff. Om ikke telefonen min hadde tatt kvelden for noen dager siden skulle jeg selvfølgelig fulgt med på live feed og funnet ut hvor noen var.

Siterer Glorfindel988:
Skull Kid fra MM
Ah, nooo

Jeg mener du er en av de her inne med best spillsmak, så synd jeg ikke møtte deg og fikk slått av en prat.

Uansett så koste jeg meg. Occulus Rift var definitivt høydepunktet. Hadde ikke så store forventninger til det, men nå er jeg fullstendig overbevist. Det kilte i magen når berg-og-dalbanen satte fart nedover. Skikkelig stilig. Det var noen helt ok tilbud der så jeg kjøpte et nytt headset, samt at en kamerat kjøpte en ny router.

En venn av meg hadde også veldig lyst på en NES, men med kontroll og spill ble det litt for dyrt. Så vidt jeg vet åpner Retroland nettbutikk om kort tid. Gøy å se at markedet utvider seg. Nå har vi jo en håndfull norske nettbutikker som utelukkende driver med salg av retro-spill og maskinvare.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Jeg mener du er en av de her inne med best spillsmak, så synd jeg ikke møtte deg og fikk slått av en prat.


Jeg skulle gjerne møtt deg selv, så det var som sagt synd at det var noen fra forumet jeg gikk glipp av å møte... men jeg håper det vil bli flere anledninger til det fremover.

Siterer Subject 17:
En venn av meg hadde også veldig lyst på en NES, men med kontroll og spill ble det litt for dyrt. Så vidt jeg vet åpner Retroland nettbutikk om kort tid. Gøy å se at markedet utvider seg. Nå har vi jo en håndfull norske nettbutikker som utelukkende driver med salg av retro-spill og maskinvare.


Ja, jeg skal helt klart ha tak i en NES en gang, er jo et must i samlingen. Men jeg kjøpte heller X-Box til en grei pris i går. Må forsåvidt ha den i samlingen også, i tillegg har den noen eksklusiver jeg må få prøvd.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Satser på det. Vil gjerne møte Glorfindel en dag.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Ja, det var litt kjipt å ikke få testet ut PS4 men... hvor lenge sto du i kø egentlig?


Kvarter, 20 minutter kanskje, kunne testet mye annet, men vi sto i kø for Killzone, og da gjorde alle andre i køen også.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Kvarter, 20 minutter kanskje, kunne testet mye annet, men vi sto i kø for Killzone, og da gjorde alle andre i køen også.


Ikke mer nei. Det kunne jeg vel kanskje tatt meg tid til, men da får jeg heller vente til jeg kjøper konsollen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Kvarter, 20 minutter kanskje, kunne testet mye annet, men vi sto i kø for Killzone, og da gjorde alle andre i køen også.


Killzone måtte vi jo teste ut, så de 15-20 minuttene vi sto var verdt det! For ikke å glemme all tiden vi brukte på BF4!


Og hyggelig å se at jeg er så skjult at du ikke visste at du hadde møtt meg. Det varmer virkelig!
  • 0
Siterer ElGamer:
Og hyggelig å se at jeg er så skjult at du ikke visste at du hadde møtt meg. Det varmer virkelig!


Ninja?

Nei, men atte..., du skulle ha delja til meg med den ene neven. Da hadde jeg nok skjønt at det var deg xP
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ingen som ville hilse på meg.;(

Anyways, SpillExpo var faktisk ganske fett!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Siterer HaXorZ:
Ingen som ville hilse på meg.;(


Visste dessverre ikke om alle brukerne fra forumet som var der, så fikk i grunn kun truffet de som hadde sagt de skulle dit på forhånd...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!