Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skal ta opp et tema som har gått gjennom tankene mine flere ganger for dagen. Har btw fått litt hjelp med denne bloggen sånn at ingen lurer. Jeg sier ikke hveeeem. Stjerner. Stjerner er noe som gjør meg gal. Føler at aktivitetspoengene på Gamereactor ikke gir mye mening. Dette med tanke på stjernene. Moderatorene vil ikke si hvordan man kan få flere stjerner, og dette er noe som er umotiverende. Hvis man ikke vet hva man skal jobbe med kan man ikke gjøre noe for å få fremgang.

Dette gjør meg gal. Jeg begynner sterkt å lure på hva hemmeligheten bak disse mystiske stjernene er! Hvis det er noen som vet så er det bare å legge igjen en kommentar eller to. Det setter jeg pris på. Jeg føler meg litt utfryst når alle andre har fem stjerner, og jeg bare har tre stykker. Jeg vet jo at dette har noe med hvor lenge jeg har vært på siden, men det føler som at jeg ikke er god nok for forumet. Dette gjør meg utrolig trist.

Jeg prøver virkelig så godt jeg kan med å bidra positivt. Og jeg vet at jeg ikke alltid skriver så bra, men jeg prøver. Virkelig. Jeg skriver blogger, skriver i forumer og bidrar med anmeldelser. Sistnevnte var jo nesten utryddet i flere uker, men jeg vil si at jeg sammen med andre har reist anmeldelsene til toppen igjen. Uansett lager jeg ikke denne bloggen for å skryte, men jeg undrer veldig over disse stjernene!

Hva er mysteriumet bak stjernene? Hvor kommer de fra? Hva er meningen med dem? Hva hjelper de for? Hvordan får man flere? Noen som vet? Noen som kan hjelpe? Dette er spørsmål som fyker igjennom hodet mitt mens jeg hører på sangen ''Hey brother'' av Avicii og skriver denne bloggen. Jeg blir gal. Gal av alle stjernene. Jeg ser stjerner. Stjerner over alt. For å være ærlig får jeg en liten klump i magen min hver gang jeg ser på Gamereactor på min egen profil, eller krypinn om du vil.

Jeg lurer også på hvor ordet krypinn kommer fra? Er meningen bak det 'kryp inn'? Skal man krype inn på profilen til folk? Jeg er ikke et dyr. Dyret på syre, kjører helt på styret, for så å miste en nyre. Uansett så gjør stjerner meg gal nå. Universet er et mysterium i seg selv, så kanskje derfor stjerner er valgt på GR. For å få oss til å undre. Universet. Mysterium. PLASWAG!

Jeg velger å dele denne bloggen med dere siden jeg undrer virkelig på tanken bak disse stjernene. Stars. Dette er virkelig ikke en skryteblogg, men jeg lurte på om folk kunne stemme bra på meg. Fortjener det, men dere velger selv. Jeg har bursdag om to dager, og mitt høyeste ønske er å komme opp til fire stjerner. Reality is wrong. Dreams are for real. Vil dere gi meg den bursdagsgaven? Stemme bra på meg. Hadde blitt kjempe glad. Bare gi meg en pm om du velger å gi meg en stemme, så skal jeg gjengjelde tjenesten.

My mama always used to tell me: 'If you can't find somethin' to live for, you best find somethin' to die for.' - 2Pac

Mvh Lil' Ghetto Boy/MNO2610
Not race from me, if I say no.
  • 0
Jeg kan i alle fall skrive under på at det ikke handler om hvor lenge du har vært medlem. Stjernene er vel uansett bare en forum-ting, da de ikke kommer opp i kommentarfeltet på nyheter og lignende.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Haha, five star master race incoming.
  • 0
Jeg har 5 stjerner ædda bædda
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Og jeg som hadde gledet meg til å lese om virkelige stjerner.... x(
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
God og morsom blogg! Den som har hjulpet deg har gjort en god jobb, for du skriver bedre her enn før, samtidig som at personligheten skinner gjennom. Gjerne flere av disse
  • 0
Om det er til noen trøst, så er det mye heftigere å ha mindre enn 5 stjerner. Samtidig skal det sies at å tigge etter stjerner er noe av det dummeste en kan gjøre om en vil ha dem.

Men en bra og morsom blogg, som er veldig bra gjennomført. Må ærlig innrømme at jeg er overasket.
  • 0
Stjerner? Hvem trenger vel stjerner?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Syre, MNO! Dette var morsomt! Håper du får flere stjerner! Selv bryr jeg meg ikke veldig, men uansett så er det jo kult!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=25976#718
330


"Stjerner: Gamereactor har et rankingsystem. Dette fungerer slik at du får stjerner (opptil 5 stykker) ved å være aktiv på forumet, skrive gode poster, få venner osv. Det er også mulig å gi hverandre stemmer, dårlige eller gode. Gode stemmer trekker opp, dårlige stemmer trekker ned. Du kan gi en stemme på to måter:

1. Du kan avgi stemme på en bruker ved å trykke "Stem" nede i høyre hjørne i et innlegg vedkommende har skrevet.

2. Du kan stemme ved å skrive følgende i adresselinjen i nettleseren:

http://www.gamereactor.no/profil/*brukernavn*/?do=vote
(Nei. Du kan ikke stemme på deg selv)

Du kan bare avgi én stemme per bruker, men du kan endre stemmen din ved en senere anledning. Ingen får vite hva du har stemt på dem - med mindre du avslører det selv.

Rankingsystemet er automatisk og det som avgjør hvor mange stjerner du har er en kombinasjon av; hvor mange poster du har, hvor mange tegn du har per post, hvor mange tegn du har totalt, hvor mange venner du har i vennelisten, hvor mange positive vs. negative stemmer du har fått, og hvor ofte du logger inn på siden."


Endret av moderator fordi: Når man siterer noe oppgir man kilde og bruker anførselstegn. /Ole-Christian
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Det er så mange som har 5 stjerner uansett... er ikke noe kult lengre...
GR må øke level capen!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Det er så mange som har 5 stjerner uansett... er ikke noe kult lengre...
GR må øke level capen!


#word til dette, vi trenger en maksgrense på 50 ellerno...
Living so the last night feels like a past life
  • 0
0 Stjerner = Noob
1 Stjerner = Still noob
2 Stjerner = Svekkling
3 Stjerner = Skitunge
4 Stjerner = Okay, i guess
5 Stjerner = Amazing god of all gods

Moderator = HAX
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
0 Stjerner = Noob
1 Stjerner = Still noob
2 Stjerner = Svekkling
3 Stjerner = Skitunge
4 Stjerner = Okay, i guess
5 Stjerner = Amazing god of all gods

Moderator = HAX


Hva med Community Manager? ;)
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Hva med Community Manager? ;)


HAX + pretensiøs.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Venom140:
0 Stjerner = Noob
1 Stjerner = Still noob
2 Stjerner = Svekkling
3 Stjerner = Skitunge
4 Stjerner = Okay, i guess
5 Stjerner = Amazing god of all gods


Det er vel det motsatte? Det er lett å komme seg til 5 stjerner, det er vanskeligere å være aktiv og holde seg på 0.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer remote:
HAX + pretensiøs.


Det høres ganske nøyaktig ut.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
det er vanskeligere å være aktiv og holde seg på 0.


Vi moderatorer har null. Takk for at du synes at vi er de flinke
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer MNO2610:
Skal man krype inn på profilen til folk? Jeg er ikke et dyr.
''eh'' - Link
  • 0
Stjernene fungerer på samme måten som Grand Theft Auto. Finn på masse faenskap og ulovligheter, så får du 5 stjerner på null komma niks.
Det vanskelige er derimot å komme deg ned på null igjen. Da lønner det seg å skygge banen. Holde seg unna politiet Spoiler:modoratorene.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Har lurt på det samme selv,etter og ha hatt 3 stjerner i flere måneder så kom jeg plutselig tilbake etter lengre tids fravær i sommer/høst med noen små kommentarer her og der,før jeg plutselig så at jeg hadde blitt "oppgradert" fra en 3 stjerners bruker til en 5 stjerners!?

Satser på at det er en god bunke med flaks eller karma som har sneket seg inn på profilen min og gjort sitt fornøde.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!