Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg testet ut dette spørsmålet på redaksjonen, og svarene varierte fra Battle-Cars 2 og Football Manager til Baldur's Gate, WoW og Civ IV. Selv er jeg usikker på om jeg hadde valgt Tetris eller Starcraft (blir aldri lei av den russiske perlen, men det er ikke så mye penger å tjene på å være best i det)...

Men glem nå det. Jeg utfordret Facebook-følgerne våre, og det har i skrivende stund kommet 319 forslag.

Jeg vil derfor teste våre dedikerte GR-lesere (vet at mange av dere ikke liker å bruke Facebook), og se om dere kan komme med flere og bedre forslag. Spørsmålet er altså:

Du kan bare spille ETT spill resten av livet. Hvilket velger du?
<bild>
Reggie har tatt sitt valg...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Ville nok vært et tøft valg, men jeg hadde nok slengt meg på de som har valgt spill med lang holdbarhet. For min del hadde det nok blitt enten World of Warcraft eller League of Legends, som er to spill jeg så og si aldri går lei.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • RDB
  • RDB
Må vel nesten bli World Of Warcraft, på grunn av de sosiale elementene det spillet tilbyr. Har ikke spilt på årevis, men har veldig gode minner fra det å være en del av den verdenen og å "henge" med venner fra både dataland og virkeligheten der. Er mange MMO som har prøvt å kopiere suksessen, men til min kjennskap er det fortsatt ingen som har oppnådd dette, selv om det sannsynligvis finnes objektivt bedre MMO-spill fra et teknisk perspektiv.
  • 0
Ville nok valgt et spill med god holdbarhet, så sier Dota 2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hvis man skal spille et spill resten av livet, så må det være noe med ekstrem holdbarhet.
Der er det vel få som overgår MMOer, og da spesielt World of Warcraft.
Så selvom jeg ikke er noen fan av WoW (eller online multiplayer generelt), så ville jeg nok valgt det og lært meg å like det.
Eventuelt Minecraft, fordi det holder så lenge en har et snev av fantasi.
Om jeg har tilgang på mods, så hadde jeg muligens valgt Skyrim, eller noe lignende.
  • 0
Jeg ville kanskje valgt Smash Bros Melee, eller et annet spill hvor konkurranseelementer og sosiale elementer var viktig. Hvis det bare var snakk om enspiller ville jeg nok valgt Skyrim.
  • 0
Enkelt hadde sluttet å spill. er ikke noen vits i å pine seg slik
  • 0
Siterer dwarf24:
Enkelt hadde sluttet å spill. er ikke noen vits i å pine seg slik


Det er ikke et valg...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Tror det må ha blitt Skyrim eller Borderlands 2.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
FIFA uten tvil.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Hadde nok tatt nye høyder i F1-serien
Not race from me, if I say no.
  • 0
GTA 5, Minecraft eller et CoD spill. Noe man på en måte aldri blir helt ferdig med.
  • 0
Akkurat nå ville jeg sagt X/Y. Det er ikke noe gjennomtenkt valg, men det har jo potensiale til å vare ganske lenge.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ni No Kuni. Har ingen problemer med å fullføre spillet 20 ganger på nytt igjen ;)
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Call of Duty: Modern Warfare 2

Hardcore team deathmatch på kartet Afgan.
The gavel corrupts
  • 0
for min del hadde det nok blitt Super Mario World. Dette er et spill jeg har hatt gleden av i nesten 20år og forventer at det i det minste skal holde 20 til.
  • 0
Hvis jeg måtte velge ETT spill å spille for resten av livet mitt... Hmm.. Må kanskje holde meg til mitt alltime favorite barnespill hvor jeg er helt baws når det kommer til kunnskap av det.. Men spørsmålet er jo heller vilket jeg skal ta.. Jeg har alle spillene i RAC serien å velge mellom.. enten RAC eller RAC: Up Your Arsenal.. Men "RAC: A Crack in Time" hadde også gått... Men bare ett kan komme med... Jeg tror jeg må gå for... RAC: Up Your Arsenal.. Der har man massevis å gjøre, og mange elementer fra forrige spill.. og selvfølgelig hvor all min barndom og kunnskap kommer fra
  • 0
Siterer YourBigestFan:
Hvis jeg måtte velge ETT spill å spille for resten av livet mitt... Hmm.. Må kanskje holde meg til mitt alltime favorite barnespill hvor jeg er helt baws når det kommer til kunnskap av det.. Men spørsmålet er jo heller vilket jeg skal ta.. Jeg har alle spillene i RAC serien å velge mellom.. enten RAC eller RAC: Up Your Arsenal.. Men "RAC: A Crack in Time" hadde også gått... Men bare ett kan komme med... Jeg tror jeg må gå for... RAC: Up Your Arsenal.. Der har man massevis å gjøre, og mange elementer fra forrige spill.. og selvfølgelig hvor all min barndom og kunnskap kommer fra


I fremtiden kan du gjerne skrive det fulle navnet på serien i alle fall én gang før du benytter forkortelser.

Jeg mener forøvrig at Ratchet and Clank-serien ikke har verdens beste holdbarhet.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Jeg mener forøvrig at Ratchet and Clank-serien ikke har verdens beste holdbarhet.


Du skulle vært heftig premiert om du hadde klart å holde deg til kun Fifa resten av livet også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Citerer Xenofex:Jeg mener forøvrig at Ratchet and Clank-serien ikke har verdens beste holdbarhet.

Du skulle vært heftig premiert om du hadde klart å holde deg til kun Fifa resten av livet også.


Aldri sagt at det hadde vært uproblematisk. Men jeg står fast på at FIFA har bedre holdbarhet enn mye annet. Spill som ikke har noen spesifikk start og slutt er nok gode alternativer her.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Aldri sagt at det hadde vært uproblematisk. Men jeg står fast på at FIFA har bedre holdbarhet enn mye annet. Spill som ikke har noen spesifikk start og slutt er nok gode alternativer her.


Ja det var egentlig ment som en liten spøk. Det er bare jeg som er blitt så vanvittig lei det spillet
Er enig meg deg uansett. MMO's og andre online spill er alle gode valg. Jeg har spilt WoW i 7 år og er enda ikke lei.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Citerer Xenofex:Aldri sagt at det hadde vært uproblematisk. Men jeg står fast på at FIFA har bedre holdbarhet enn mye annet. Spill som ikke har noen spesifikk start og slutt er nok gode alternativer her.

Ja det var egentlig ment som en liten spøk. Det er bare jeg som er blitt så vanvittig lei det spillet
Er enig meg deg uansett. MMO's og andre online spill er alle gode valg. Jeg har spilt WoW i 7 år og er enda ikke lei.


Enig der. Tror også Minecraft ville vært et godt alternativ.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
*HEADBURST* for vanskelig
''eh'' - Link
  • 0
Hmm, utrolig vanskelig å si, skal tenke på det ;)
Hahahahaha! Hi. Oh sry, you're dead..
  • 0
Vanskelig valg. Har aldri vært noe særlig borti WOW, så jeg tror ikke jeg kan velge det, selv om spillet unektelig har veldig stor holdbarhetsverdi. Et spill jeg har brukt ufattelig mange timer på, og som jeg aldri går ordentlig lei av, er Dark Souls. Det finnes så mye moro man kan gjøre der, så jeg tror jeg skulle klart å spille gjennom ganske mange ganger før jeg går lei. FIFA er morsomt, og holder meg gående en stund det også, men når jeg først går lei av det må jeg gjerne la det ligge et halvt års tid.

Jeg går for Dark Souls.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!