Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har jeg endelig blitt frisk nok, ryddet, vasket og pakket ut. Så nå kan jeg begynne å bygge PCen min.

Til å begynne på ville jeg gjerne stille opp alle delene som skal inn i PCen:

Det er ganske mange komponenter. Og en overvekt av Corsair.

T-skjorten jeg har på meg akkurat nå sier I never finish anyth, men jeg skal forsøke å ikke la dét gå i oppfyllelse. Håper bare at ingen komponenter viser seg å være DOA.

Nå skal det bygges.

                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Den følesen når du skal trykke på POWER ON knappen for første gang...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Her har du litt jobb foran deg ja!
''eh'' - Link
  • 0
Siterer simidude:
Den følesen når du skal trykke på POWER ON knappen for første gang...


... også fungerer det ikke.
  • 0
Interessant å lese om hvordan det går med PC-byggingen din Kan ikke noe om det selv, men håper du fortsetter med å skrive om selve byggingen.
  • 0
Et bilde av alle komponentene stilt pent opp i eskene sine er helt obligatorisk før man bygger.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer projecthammer:
Interessant å lese om hvordan det går med PC-byggingen din Kan ikke noe om det selv, men håper du fortsetter med å skrive om selve byggingen.


I agree with this. Kan en del om PC, men skulle jeg hivd meg på og prøvd å bygge en selv, tør jeg ikke å tenke på hvilken skade jeg ville påført verden. Men spennende, det er det helt klart.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
I agree with this. Kan en del om PC, men skulle jeg hivd meg på og prøvd å bygge en selv, tør jeg ikke å tenke på hvilken skade jeg ville påført verden.


Det virker mer avansert enn det er. Det er mye dyr teknologi, og man skulle tro det var veldig vanskelig, men det er det ikke. Hvemsomhelst kan bygge PC. Moren min kunne bygget PC. Det er bare å lese bruksanvisningen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!