Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nei, den gjør ikke det. Har foreløpig bare testet det på 360, men det føles som om jeg spiller Battlefield 3 uten teksturer. Og hva er greia med den merkelig rødfargen på fienden som drepte meg? Trodde svenskene kunne design.

Jada, det er bare en beta. Husker godt hvordan betaen til Battlefield 3 nesten var uspillbar, og det er fortsatt den samme konsollgenerasjonen. Det er kanskje det som gjør dette så lite imponerende. Den neste generasjonen står og tripper utenfor døren, PC-grafikken fortsetter sin stødige utvikling og det er vanskelig å bli like begeistret for nok et førstepersons skytespill på de samme konsollene som vi har spilt på i så mange år.

Jeg skal være litt forsiktig med å dømme spillet basert på ett kart i beta, men det skal skje ganske mye før Battlefield 4 har noe å gjøre på dagens konsoller. Nok klaging. Jeg må tilbake for å ranke opp. Trenger nytt sikte og defib:)

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Jeg skjønner ikke hvorfor Dice velger å la folk teste betaen allerede når det bare gir et negativ førsteinntrykk av spillet. Jeg har ærlig talt ingen forventinger til BF4 annet enn at det blir generisk og kjedelig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Testet det litt på PC. Imponerte ikke stort, men uten tvil noe jeg skal holde et øye med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Battlefield 3 Betaen som den ble kalt var ikke den egentlige betaen de ga ut, og DICE måtte beklage seg for den. (Feil fil,de hadde lastet opp. Jeg bare husker de nevnte det)

Men BF3s Closed Alphaen var veldig spilbar, jeg vil faktisk påstå at den var mer brukbar en ferdig spillet da det kom ut. (Jeg vil også si, jeg har spilt Alphaen til BF3 mer en ferdig spillet )

Angående BF4 betaen er jeg veldig skuffet, det er en fryktelig lagg, som alle i området får, kan det være nettet?
Men det lille jeg spilte var BF 3,5, intet mer.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Smaken på FPS for tiden er helt død for tiden. Jeg spiller heller Mylittle Pony enn å betale for Bf4 eller Ghosts. Å løpe rundt og skyte folk og plante bomber er kjedelig.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Er ikke noe for BF men skal aldri ta en beta og dømme hele spillet. Liker Dice så håper de leverer. Svenskajävlar!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Det var kjekt å hoppe av skyskrapere i det de falt. That's about it.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Jeg tipper den rødfargen er blodet i øynene dine...
  • 0
Skuffende

Siterer Taktikkeren:
Liker Dice så håper de leverer.


Samme her.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!