Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer skeptisk-heksa:
Vel, gratulerer og lykke til..


Deg har jeg ikke sett på en stund. Gjerne fortsett å dukk opp! Tusen takk!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Føler at jeg må gratulere her inne og. Herregud, så morsomt det var at du ble den nye moden (har ingenting å gjøre med at jeg satset på deg på betting-selskaper...)! Så nå har jeg to modder som kan plage meg når det gjelder fotball. Jippi...
  • 0
Siterer ElGamer:
Så nå har jeg to modder som kan plage meg når det gjelder fotball. Jippi...


Til gjengjeld kunne ikke resten av oss ha brydd oss mindre om fotball.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Tidene da jeg kalte TK for en svinepels for å ikke like Assassin's Creed føles veldig fjerne. Heldigvis.


Det må jo virkelig være det beste du har sagt.
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Til gjengjeld kunne ikke resten av oss ha brydd oss mindre om fotball.


Ja, du er inne på noe der. Selv om jeg har deg til å plage meg over mangelen på tid til å se film. Så har en følelse på at jeg kommer til å få gjennomgå fra alle kanter nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja, du er inne på noe der. Selv om jeg har deg til å plage meg over mangelen på tid til å se film. Så har en følelse på at jeg kommer til å få gjennomgå fra alle kanter nå.


Kanskje det letteste bare er å gjøre som vi vil?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Kanskje det letteste bare er å gjøre som vi vil?


This.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Kanskje det letteste bare er å gjøre som vi vil?


Det hadde vel dere likt. Så nei. Kan jo ikke gjøre ting altfor lett for dere heller da.
  • 0
Lykke til. Hadde ikke gjetta at du skulle bli modist. Så ble overraska. Make us proud.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer ElGamer:
Det hadde vel dere likt. Så nei. Kan jo ikke gjøre ting altfor lett for dere heller da.


Nei, da hadde jeg egentlig blitt skuffet.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!