Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nei da.

Heisann. Jeg er Anarkisten, og er en ny bruker her på Gamereactor. Jeg oppfordrer alle til anarki, men kommer ikke til å være en fremtredende figur.

Jeg er en gladgutt fra Akershus, som til vanlig jobber på Rema.

Dette blir en kjapp og enkel blogg fra meg, og vil nok si at dette er starten på flere blogger som jeg vil poste. Jeg har ekstrem grov humor, så håper ikke at jeg tråkker på noen tær.

Snakkes senere!
  • 0
Velkommen til GR, gladgutt fra Rema. Har selv en fortid fra ICA, og Rema tråkker dem på ballene med sine lave priser, Rema 1000-produkter og sin hyggelige atmosfære. Velkommen igjen.
''eh'' - Link
  • 0
Velkommen til GR! Må si jeg liker tematikken bak brukernavn og logoen din! Håper du får det ålreit her!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Velkommen!

Vi trenger litt anarki her, så kjør på!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Velkommen til forumet, håper du kommer til å trives.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Velkommen til forumet. Nå forutsetter vi i moderasjonen riktignok at det ikke er fullstendig anarki her inne, men vi har ikke så veldig mange regler du må følge.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hello !
The gavel corrupts
  • 0
Vi kommer nok til å bli gode venner. Velkommen skal du være!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Vi kommer nok til å bli gode venner. Velkommen skal du være!

Flott å høre at jeg ga deg en overbevisende introduksjon av meg selv!
  • 0
Siterer Anarkisten:
Flott å høre at jeg ga deg en overbevisende introduksjon av meg selv!

Du er anarkist?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det er jo slik at Norge har hjernevasket oss til å tro at demokrati er det beste. Men i hvilket system betaler du minst skatt? Jo det er anarki. Så det må jo nesten være den beste styreformen.
Naughty dog
  • 0
Siterer yong boy:
Det er jo slik at Norge har hjernevasket oss til å tro at demokrati er det beste. Men i hvilket system betaler du minst skatt? Jo det er anarki. Så det må jo nesten være den beste styreformen.

Artig ...
  • 0
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!