Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag forsvinner 360'en. Hvorfor det? Litt tett med penger etter at jeg oppgraderte til et GTX780 i PCen, skal ikke si noe mer på det da.

Så nå går 360en på salg sammen med alle spillene. Jepp, alle spillene. Hele Halo-samlingen... Det som var litt overaskende var at jeg faktisk ble litt trist når jeg pakket alt sammen i eskene sine og skulle gi det videre. Den er ikke så ofte i bruk, mest pga. PC og at jeg er mest interesert i spill som kommer snart til nye konsoller, Watch Dogs og etc. Men allikevel ble jeg litt sentimental. PS3en er fortsatt i hus siden GTA V kommer ut om en knapp uke, og det er ikke noe man kan vente med. Etter det går nok den på dør også. Så ja, ikke noe mer God of War, Gears of War eller Halo samling...

Jeg satser litt på at det vil være mulig å laste ned "classics" på XBOne og PS4, så de er nok ikke borte for alltid, men hvem vet.

Hva gjør dere andre der ute? Tar dere farvel med konsoller som har vært med dere i mange år, eller beholder dere konsoller?
  • 0
Jeg beholder alltid konsoller, siden jeg liker ofte å nappe fram gamle spill for å føle meg nostalgisk. Har fremdeles PS1en min på loftet, og ser for meg at for hvert år som går, så vil prisen stige. Tror aldri jeg kommer til å selge eller gi en spillkonsoll i hele mitt liv.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Beholder konsollene mine.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Åh, jeg gråter inni meg når jeg tenker på å måtte selge konsollene mine. Men jeg samler på de greierne, så jeg skjønner godt at det er en prioriterings-sak. I alle fall når du bruker masse penger på grafikk-kort til pc'n. Jeg har også noe GTX greier, det er 80noe, sikkert den forrige modellen. Kjøpte den i Januar en gang. Har ikke noen problemer med spill på pc for å si det på den måten, hehe

Slit det nye grafikk-kortet med helsa!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Aldri likt å gi slipp på noe, er vel til en viss grad en samler, så spillene og konsollene forsvinner ikke med det første.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg kunne heller ikke finne på å selge konsollene mine. Har til og med planlagt å stille ut alle konsollene og spillene mine i en stor TV-hylle når jeg skal kjøpe leilighet
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har aldri solgt spill eller konsoller før. Jeg liker å ha dem. Får vente til de blir antikviteter, så skal jeg selge dem, eller noen kan gjøre det for meg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
også 6 (seks, six osv) dager før årets største lansering... angrer du allerede at du solgte xbox'en før gta 5?
  • 0
Kan ikke bare gi kvitte meg med gamle konsoller. Så forferdelig hvis jeg skulle selge min gamle N64 når jeg ''ikke brukte den mer''. Har stor glede av å ta den frem innimellom og mimre.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg kunne aldri finne på å selge hverken spill eller spillkonsoller. Jeg er altfor knyttet til tingene mine og når jeg først har tatt meg råd til å skaffe noe gir jeg det ikke fra meg igjen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!