Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter å ha ventet vedig lenge på en Xbox 360, har jeg endelig fått meg en og gjett om gleden var stor da den dukket opp for ikke mange dagene siden. I lag med pakken lå det meget etterlengtede spillet Forza Motorsport 2. Spillet jeg lenge har siklet etter var nå mitt. Tenk å få oppleve julaften midt i juni. Har alltid siklet stort etter Xbox 360 spesielt med tanke på de mulighetene som finnes.

Etter å ha spilt Forza 2 er jeg nå i himmelriket og elsker spillet. Det er egentlig uffatteig til å tro at det inneholder så mye og med 509 biler, kan man ikke gå lei av spillet. Mange mener grafikken ikke er så god, men jeg synes den er dataljert og lekker. Gameplayet er også på topp og med full vanskelighetsgrad, kan jeg love deg mange hundre timer god underholdning.

I løpet av de nærmeste timene håper jeg at Colin McRae: Dirt dukker opp og jeg gleder meg som en liten unge. Dette spillet har jeg fulgt med argusøyne og spilt demoen minst tusen ganger. Gleder meg veldig til å kjøre online mot andre likesinnede.

I tiden fremover kommer nok tiden min til å bli brukt på å gjøre meg kjent i Xbox 360-universet og se hva som skjuler seg av snacks, men vet allerede nå at maskinen kommer til å gi meg mange fine stunder.

Nå nærmer det seg St. Hans og her i gården bir det som vanlig grilling på lekeplassen. Barn og voksne samler seg og der tenner vi på et stort bål, sparker fotball og kanskje går en natursti. Jeg skal være med å arrangere dette, for i fjor ble jeg valgt til formann i Rishaugen Velforening og med den følger det med et visst ansvar. Hittil har jeg ikke vært så veldig aktiv, men har hatt utfattelig mye å gjøre, men i månedene fremover skal jeg se om å få ordnet diverse ting. Blant annet skal jeg sørge for at barna får flere leker å leke med på lekeplassen, samt forflytte lekingen fra hagene til folk og til lekeplassen.

Hva er deres tradisjoner når det gjelder St. Hans? Er dere i lag med familien, eller fester dere i lag med vennene?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg må legge deg til på vennelista
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
hehe -jeg kaller meg for NickyZero
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Drit at jeg ennå ikke har fått kjøpt meg forza motorsport 2!!!
Jeg pleier å feire St. Hans med familien, venner og andre.
Jeg må legge til gamertagen din Bernt Erik .
Og så snart jeg får kjøpt meg forza, da blir det spilling!!
  • 0
trøndera e bæst ingen protæst. ja æ hi prøvd forza motorsport 2. hæli
  • 0
Gratulerer med ny maskin!
Hvis du er fan av WW-II spill bør du prøve Call of Duty 2. Det er helt konge!
If you're going through hell, keep going!
  • 0
jeg må ha deg på vennelista mi Bernt!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Blir sankthans på svalbard i år, med familie og festingz
  • 0
Siterer Djohnson:
Blir sankthans på svalbard i år, med familie og festingz


Bor du på Svalbard

For mange, mange år siden var det faktisk meningen at vi skulle flytte oppe på Svalbard. For min far jobbet der. I alle fell - Svalbard en fin plass

Siterer Kennda J:
jeg må ha deg på vennelista mi Bernt!


Skal sørge for at jeg kommer meg på Xbox Live. Skal bare invistere i en VGA-kabel

Ellers gleder jeg meg til å spille med dere
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Neida, min far jobber på flyplassen der oppe noen ganger så jeg tar meg en helgatur oppover. Er jo ett sinnsvakt liv der i sankthans-helga
  • 0
Jeg må legge deg til vennelista mi Bernt !
"Some stories can't be told by words, some legends are meant to die, some bloodlines must come to an end."
  • 0
Alle har 360 unntatt meg...
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!