Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer MNO2610:
Flere ganger så har jeg sendt meldinger på PSN som: "WTF!", "Fuck you asshole", "Bitch" osv.

Siterer MNO2610:
Har ikke det suppehuet respekt eller?


Jeg tror ikke du helt har forstått konseptet med respekt, for her er det noe som bryter med fornuften.

Forøvrig: Spillere som camper er da bare bra å spille mot. De er de letteste å drepe - de mest forutsigbare spillerene.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Skjønte ikke helt poenget her jeg heller.... "Noobs" som du kaller dem, er nybegynnere som ikke får gjort så mye med at de spiller dårlig.

Den typen jeg tror du skal frem til er som nevnt over her: "Trolls", som spiller dårlig med vilje og kun er ute etter å ødelegge for andre. Og i så fall, så råder jeg deg til og aldri spille League of Legends...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Skjønte ikke helt poenget her jeg heller.... "Noobs" som du kaller dem, er nybegynnere som ikke får gjort så mye med at de spiller dårlig.

Den typen jeg tror du skal frem til er som nevnt over her: "Trolls", som spiller dårlig med vilje og kun er ute etter å ødelegge for andre. Og i så fall, så råder jeg deg til og aldri spille League of Legends...
Ja det er det jeg mener, og takk for tipset

Lagt til 2013-08-16 02:03:
Siterer Victorfinne:
Citerer

MNO du er noob i alt. Du suger i CoD, du er udugelig i Sims og rett og slett en dårlig spiller når det kommer til Pokémon.


Nei, eier i cod, god i sims (har nettopp fått meg unge), tenk på det du. Pokemonspilla er bare noe dritt
Not race from me, if I say no.
  • 0
Pokémon er mer prisbelønt en alle moto gp spillene til sammen. Tenkt på det du. Det vil si at ditt spill suger i forhold. Og hvis du mener Pokémon er dårlig, se på hva du selv spiller. Du er en "noob" når det kommer til spill
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer MNO2610:
Flere ganger så har jeg sendt meldinger på PSN som: "WTF!", "Fuck you asshole", "Bitch" osv. Ikke for å såre de men at de ikke skal gjøre det.

Mener du virkelig at du sender slike kommentarer, og forventer at de skal tro at du gjør det for å være hyggelig!? Skam deg, skikkelig masse. Hater folk med den innstillingen og oppførselen der.

Hvis du har så mye imot nybegynnere (og trolling) så burde du styre unna public games.
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Du skal ikke se på deg selv først da?
Slik jeg ser teksten og kommentarene dine, er det du som ville vært øverst på listen over irriterende spillere hos de fleste.

Siterer MNO2610:
Flere ganger så har jeg sendt meldinger på PSN som: "WTF!", "Fuck you asshole", "Bitch" osv. Ikke for å såre de men at de ikke skal gjøre det. Skriver disse ordene på tema på psn, og så forklarer alt nedenfor, men de svarer LOL. Har ikke det suppehuet respekt eller?


Dette blir for dumt.
Hvordan kan du forvente respekt, når du åpenbart ikke har noe selv?
  • 0
Er glad jeg ikke spiller med eller mot en så komplett idiot (unnskyld ordvalget) som deg. Kan love deg at du hadde fått så øra flagret i retur, ikke bare fra meg, men andre også. Makan til mangel på respekt for andre, så oppfører du deg som et premie eksempel på hvordan en idiot oppfører seg.

Er sånne som deg som ødelegger en god spillopplevelse, og er jo nesten mobbing den måten du holder på og oppfører deg på. Lær deg dette: Vær mot andre som du vil andre skal være mot deg! Den dagen du møter livet, og du er slik som dette, så tror jeg du har et stort problem foran deg! Og jeg håper for din del at du er klar da!

Huff at det er mulig!
  • 0
Siterer Cyanine:
Mener du virkelig at du sender slike kommentarer, og forventer at de skal tro at du gjør det for å være hyggelig!? Skam deg, skikkelig masse. Hater folk med den innstillingen og oppførselen der.

Skal skjerpe meg
Javel, men de er moro å spille imot, for da vinner jeg hele tiden
Siterer Tommy Kvaernerud:
Du skal ikke se på deg selv først da?
Slik jeg ser teksten og kommentarene dine, er det du som ville vært øverst på listen over irriterende spillere hos de fleste.

Haha, den var god
Siterer Tommy Kvaernerud:
Dette blir for dumt.
Hvordan kan du forvente respekt, når du åpenbart ikke har noe selv?

Jeg har respekt jeg
Not race from me, if I say no.
  • 0
Ikke grav deg lenger ned. Admit your mistake.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Ikke grav deg lenger ned. Admit your mistake.

Du skjønner hva jeg mener? Så vi skal slutte denne diskusjonen, og bare avklare at jeg hater trolling?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Til å hate trolling. Så "troller" du mye selv altså.
  • 0
eneste uttrykket jeg kan bruke nå. Du er jo frekk mot andre, MNO! Skam deg.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
eneste uttrykket jeg kan bruke nå. Du er jo frekk mot andre, MNO! Skam deg.

Skal skamme meg, kan jo ta ordet trolling med et smil

Lagt til 2013-08-16 12:46:
Siterer Jeppzki:
Til å hate trolling. Så "troller" du mye selv altså.

nei, har sjeldent "trollet" jeg
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Skal skamme meg, kan jo ta ordet trolling med et smil


Oh God, stop.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Nei. Ikke det jeg mener. Du ser ikke hva du selv gjør. Du sier stygge ting til folk som kanskje er ny til spillet. Tenk hvis en liten gutt som nettopp har fått spillet til bursdagen sin logger på psn, også er han ikke så veldig god. Han koser seg skikkelig med spillet selv om han ikke er så god,også kommer du med de stygge kommentarene dine og ødelegger spillet for han. Du bør heller være glad for at det faktisk er folk som vil spille spillet ditt. Hadde ikke du blitt lei deg hvis du fikk en stygg melding hvis du ikke var så God i et spill, men virkelig prøvde? Tenk deg om!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Nei. Ikke det jeg mener. Du ser ikke hva du selv gjør. Du sier stygge ting til folk som kanskje er ny til spillet. Tenk hvis en liten gutt som nettopp har fått spillet til bursdagen sin logger på psn, også er han ikke så veldig god. Han koser seg skikkelig med spillet selv om han ikke er så god,også kommer du med de stygge kommentarene dine og ødelegger spillet for han. Du bør heller være glad for at det faktisk er folk som vil spille spillet ditt. Hadde ikke du blitt lei deg hvis du fikk en stygg melding hvis du ikke var så God i et spill, men virkelig prøvde? Tenk deg om!

Ok skjønner

Lagt til 2013-08-16 12:55:
Siterer A to the H:
Citerer
Oh God, stop.

Hva mener du?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Seriøst,MNO?

Slutt og bortforklar deg.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Du oppfører deg som en løk. Du bare ødelegger mer og mer for deg selv.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Du oppfører deg som en løk. Du bare ødelegger mer og mer for deg selv.


Ja. Du får meg virkelig til å undre, MNO! Du må se dine feil.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer A to the H:
Du oppfører deg som en løk. Du bare ødelegger mer og mer for deg selv.

Ok.
Siterer Victorfinne:
Citerer A to the H u oppfører deg som en løk. Du bare ødelegger mer og mer for deg selv.

Ja. Du får meg virkelig til å undre, MNO! Du må se dine feil.

Ok jeg innrømmer: JEG ER NOOB I SIMS, GITAR HERO, TRANSFORMERS, RPG, FPS OG GTA.
Er dere fornøyd, at jeg innrømte det selv eller?

Bloggen var vel bortkastet da
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Bloggen var vel bortkastet da


Ekstremt. Det tok deg lang tid å innrømme.

Siterer MNO2610:
Er dere fornøyd, at jeg innrømte det selv eller?


Er jo ikke det vi leter etter. Det er jo heller det at du oppfører deg som en tulling ovenfor andre. Jeg gir pokker i om du er innrømmer noe du er.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Ekstremt. Det tok deg lang tid å innrømme.

Hehe, ville ikke innrømme det
Siterer A to the H:
Er jo ikke det vi leter etter. Det er jo heller det at du oppfører deg som en tulling ovenfor andre. Jeg gir pokker i om du er innrømmer noe du er.

Ok
Not race from me, if I say no.
  • 0
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Archana:
Dette er ca. det dummeste jeg har lest på GR, og her blir det tidvis sagt mye rart.
Om du hater "noobs", så skal jeg fortelle deg at det er spillere med din holdning som jeg hater.
Alle er nybegynnere i et spill, en spillserie eller i en sjanger en eller annen gang i løpet av livet.
Mange spillere er også unge, og sliter kanskje med å forstå hvordan man spiller, poenget bak spillet, gameplay, mekanikk, whatever.

Selvfølgelig skjønner jeg at mer erfarne spillere blir irriterte over andre spillere - men det blir man da ærlig talt uansett, om spillere er nybegynnere eller ikke.


Veldig enig i det du skriver. Jeg som selv har spilt mest konsoll mens jeg vokste opp har til tider vansker med å bare hoppe rett inn i et pc-basert fps spill for eksempel. Jeg får virkelig ikke lyst til å drive med online baserte greier (for eks mmos) når folk ikke lar en få litt tid på seg til å forstå hvordan spillet fungerer.

Tviler på at noen med hånden på hjertet kan si at de aldri har vært en nybegynner i et eller annet, og da følt seg ille til mote om noen lar de gjennomgå en mildversjon av helvete fordi de ikke bouncer rett opp på samme nivå som en som ikke har gjort annet enn å spille det samme spillet 24/7 siden de var prepubertale.

Eneste jeg egentlig kan legge til som en avslutning angående disse latterlige utspillene hans er:
http://i389.photobucket.com/albums/oo334/claustrophobicmime/GI
Fs/stupidpeopledontknowtheyrestupid-1.gif
:3
  • 0
Siterer MNO2610:
Nei, eier i cod, god i sims (har nettopp fått meg unge), tenk på det du. Pokemonspilla er bare noe dritt


Siterer MNO2610:
Ok jeg innrømmer: JEG ER NOOB I SIMS, GITAR HERO, TRANSFORMERS, RPG, FPS OG GTA.


Vet ikke hva eg skal si...

Siterer MNO2610:
Bloggen var vel bortkastet da


Eg vet ikke hva eg skal si her... bloggen var ikke bortkastet, du må bare godta at brukere reagerer litt kraftig på bloggen.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Diskusjonen har gått for langt. /The Cookiemonster