Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Enkelte ting blir jeg ikke klok på, pcer, kameraer +++ er en del av dette faenskapet. Jeg kan ikke fatte og begripe at det ikke skal være mulig og lage ETT videoformat, det er snart 1600 av de, og ingen av de fungerer på noe annet utstyr enn det en stakkars jævel tok det opp på, måtte faen ta.
I det siste har jeg slipt tennene på pro kameraer, disse satans jævlene har eget system, noe jeg ikke så komme før jeg brukte flere timer på å få fatt i en føkkings software som fungerte. Prisene på slikt sendte meg i fosterstilling på gulvet, hva i hælvete... 8000 DOLLAR for noe jeg ikke fatter bæret av, dra rett til hælvete. Dette er jo væpnet ran av beste varemerke, her blir det miniskjørt, nettingstrømper og lebestift. Det er min eneste mulighet til å få fatt i det uten og bytte navn til Kjell T Ring. Ryk og reis...
Etter litt bannskap og spekulering fikk en da omsider fatt i en converter, gratis var den og. Gratis og gratis, jeg måtte selge sjela til djevelen (facebook), men den fungerte så da ga jeg faen.

Etter styret er jeg en erfaring klokere, og en film rikere.
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
Faktisk en KengroTV side på facebook rikere og.
MEN...
Fortsetter alt på dette viset er jeg snart ett hjerteinfarkt rikere å, en kan jo faen hakksteike meg bli idiot av mindre
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Haha.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Det var et kjært gjensyn! Etter en liten halvtime med livets leksjoner fra Kengro så møter man hverdagen i et helt nytt lys, og farger for den saks skyld.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
«Vi skal prøve å ta et seriøst intervju».

Man trenger ikke si mer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Voldsomt til irritert du var da. Makan.

Som man ofte sier: "Google det"
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!