Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter nærmere tre og et halvt år er det på tide å kaste inn håndkleet. Jeg begynte som sjefredaktør i Gamereactor den 1. april 2010, en stilling som ble en altoppslukende del av livet mitt. Det ble en livsstilsjobb, en berikende erfaring, men i løpet av det siste halve året har motivasjonen gradvis avtatt. Det føles mest riktig å la noen andre overta.

Jeg er fortsatt utrolig glad i Gamereactor. Jeg har blitt glad i produktet, glad i redaksjonen og glad i dere lesere. Ja, seriøst. Jeg har faktisk blitt det. Vi i redaksjonen følger trolig mer med på reaksjonene deres enn dere aner. Vi snakker om dere som om vi skulle ha vært bekjente. Nå har Joel Peanuts sagt et eller annet, det blir kjøp fra Fantomena, Tommy Kvernerud liker faktisk et spill, Albaga gleder seg til å lese mer eller den #$%& har nettopp uttalt seg om noe. Vi har alltid fulgt godt med, og ofte følt oss som en stor familie. Det er ganske kult.

Det er litt vemodig å gi seg nå. Jeg er gira for PS4 og Xbox One, Oculus virker lovende og det samme gjør nestegenerasjonsspillene. Alt blir mer tilgjengelig, smart og sømløst. Bransjen vil jeg alltid være besatt av. Men nå, etter tre og et halvt år med denne livsstilsjobben, blir det befriende å gjøre noe annet. Jeg vil gjøre dumme ting. Lære meg å seile. Seile over Atlanteren (tar gjerne imot tips - hvor får jeg kjøpt båt, etc.). Brygge mitt eget øl. Hardcore gamer-øl. Og selvfølgelig, i kjent David Brent-stil, spille inn plate.

Heldigvis vet jeg at ting er på stell i Gamereactor. Tor Erik tar over som sjefredaktør, og Morten går inn som redaktør i utvidet fulltidsstilling. Vi har jobbet sammen i over to år, satt opp kjerneverdier og bygget en sterk norsk redaksjon. Hvis jeg skal trekke frem én ting som jeg er stolt av min periode som sjefredaktør, så må det bli redaksjonen som har vokst frem. Vi har lagt et fundament, skapt en sikkerhet og forståelse for hva vi driver med som gjør at GR kommer til å bli bedre i tiden som kommer, og det er jeg utrolig stolt av og glad for.

Det er mange jeg skylder en takk. Det skal jeg spare dere for her, og heller ta personlig med de det gjelder. Men de jeg ikke får takket personlig er alle dere som har lest. Det er ikke før nå jeg innser at det tristeste ved å slutte, er at jeg ikke lenger kan skrive for dere. At dere har fulgt med, lest og engasjert dere har vært det beste med jobben min. Det beste. Jeg er utrolig takknemlig. Tusen, tusen takk for følget.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Dette kom som en overraskelse. Du får ha lykke til videre i livet, og så håper jeg at du stikker innom fra tid til annen, om du skulle få tid til det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kommer til å savne deg , men etter nesten 4 år so er vel det på tide å gi seg, føler med deg. Synd å miste en viktig person i GR

Lykke til videre i livet, med både familie og venner. Håper at du vil komme jevning på besøk på GR
Not race from me, if I say no.
  • 0



Ølbryggingstips: Ikke lagre ølen på glassflasker med en gang. De eksploderer.
  • 0
Jeg ventet på denne bloggen, Kristian!

Fikk høre det for noen dager siden, og ventet på at du skulle komme med en offisiell uttalelse. Det er ikke så lenge siden jeg kom til GR selv, i Oktober 2011 - Så du har jo vært den eneste sjefredaktøren jeg har vært vitne til gjennom mine snart 2 år her. Jeg har likevel fått vite litt om de tidligere redaktørene, og spesielt jubileumsnummeret for en stund siden var et utrolig koselig innblikk på hvordan Gamereactor har utviklet seg.

Husker spesielt E3 2012 når du var veldig aktiv i kommentarfeltet, da fikk jeg bevis på at dere i redaktøren ønsker å dele slike opplevelser og viktige events med leserne.

Carl Thomas gikk over til PR-yrket, Jon Cato gjør det han kan best, og nå er det din tur, Kristian - Lykke til med hva enn du bestemmer deg for videre.
Du blir savnet, Kristian!
Kjempegodt jobbet de årene du har vært her, og lykke til videre
Håper å høre fra deg senere på Gamereactor
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Tips: hvis du skal seile over Atlanteren burde du ikke gjøre det om vinteren fordi da er det kaldt
  • 0
Siterer Kristian:
i kjent David Brent-stil, spille inn plate.


Håper det går bedre med dine salg i så fall.

Du har gjort en kjempejobb, Kristian, og du skal ha lykke til videre.
  • 0
Kristian var redaktøren som gav meg en sjanse og hyrte meg inn i GR. For det vil han alltid ha min respekt og takknemlighet.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Lykke til videre. Det har vært gode år
The gavel corrupts
  • 0
Du kommer til å bli savnet.
Jeg har ble medlem det samme året som du ble redaktør og du har og vil alltid vært GRs redaktør i mine øyne. Som sagt du kommer til å bli savnet!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
1. Lie down
2. Try not to cry
3. Cry a lot
  • 0
"Tommy Kvaernerud liker faktisk et spill"

Ahahahaha! Har vært lenge mellom de virkelig gode spillene de siste årene, så det har nok blitt litt mye negative eller likegyldige kommentarer fra min side i det siste.

Du får hvertfall ha lykke til videre!
  • 0
Jeg er relativt ny på siden men har fulgt Gamereactor bladet i mange år, Takk for lang og tro tjeneste Kristian, og lykke til med alle fremtidige sprell
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
For å være ærlig er jeg litt overrasket, men nå har ikke jeg vært så aktiv i sommer heller, noe som ikke skal gjenta seg.

Kommer til å savne deg også, Kristian. Takk for å ha vært en så god redaktør. En god blogger og anmelder inkludert. Håper du får en fin framtid. Håper du koser deg med gaming og det sosiale liv.


Når jeg tenker over det ble jeg medlem samme år som du ble sjefsredaktør. Det har vært tre gode år.

(Setter forresten pris på at du nevnte meg i bloggen)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Trist at du slutter, men jeg tror Tor Erik kommer til å gjøre en bra jobb.
  • 0
Lykke til videre, hva slags jobb er det du tenker deg nå?
  • 0
Lykke til videre...
  • 0
Siterer sonic og link:
Dette kom som en overraskelse. Du får ha lykke til videre i livet, og så håper jeg at du stikker innom fra tid til annen, om du skulle få tid til det.


Det skal jeg. Tusen takk!

Lagt til 2013-08-08 19:56:
Siterer MNO2610:
Kommer til å savne deg , men etter nesten 4 år so er vel det på tide å gi seg, føler med deg. Synd å miste en viktig person i GR

Lykke til videre i livet, med både familie og venner. Håper at du vil komme jevning på besøk på GR


Jepp, har tenkt til å innta rollen som syvende far i huset. Ligger i hardtrening. Takk

Lagt til 2013-08-08 19:58:
Siterer SirThomas:
Jeg ventet på denne bloggen, Kristian!

Fikk høre det for noen dager siden, og ventet på at du skulle komme med en offisiell uttalelse. Det er ikke så lenge siden jeg kom til GR selv, i Oktober 2011 - Så du har jo vært den eneste sjefredaktøren jeg har vært vitne til gjennom mine snart 2 år her. Jeg har likevel fått vite litt om de tidligere redaktørene, og spesielt jubileumsnummeret for en stund siden var et utrolig koselig innblikk på hvordan Gamereactor har utviklet seg.

Husker spesielt E3 2012 når du var veldig aktiv i kommentarfeltet, da fikk jeg bevis på at dere i redaktøren ønsker å dele slike opplevelser og viktige events med leserne.

Carl Thomas gikk over til PR-yrket, Jon Cato gjør det han kan best, og nå er det din tur, Kristian - Lykke til med hva enn du bestemmer deg for videre.


Takk for det! Vi har alltid ønsket å være der for dere. Samspillet mellom leser og redaksjon er viktig for oss.

Lagt til 2013-08-08 19:59:
Siterer Calhoun:
Du blir savnet, Kristian!
Kjempegodt jobbet de årene du har vært her, og lykke til videre
Håper å høre fra deg senere på Gamereactor


Takker!

Lagt til 2013-08-08 20:00:
Siterer U_MAD:
Tips: hvis du skal seile over Atlanteren burde du ikke gjøre det om vinteren fordi da er det kaldt


Smart.

Lagt til 2013-08-08 20:01:
Siterer LesMiserable:
Citerer Kristian:i kjent David Brent-stil, spille inn plate.

Håper det går bedre med dine salg i så fall.

Du har gjort en kjempejobb, Kristian, og du skal ha lykke til videre.


Satser alt på musikkvideoen.

Lagt til 2013-08-08 20:04:
Siterer Marlboro Red:
Lykke til videre. Det har vært gode år


Takk! Røyker du fortsatt?

Lagt til 2013-08-08 20:05:
Siterer Creteck:
Du kommer til å bli savnet.
Jeg har ble medlem det samme året som du ble redaktør og du har og vil alltid vært GRs redaktør i mine øyne. Som sagt du kommer til å bli savnet!


Kommer til å savne deg og. Snufs.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Som jeg skrev til gamle JC way back when så er det trist å se kapteinen forlate skuta, men det er en stolt kaptein. En kaptein med mange meritter og en fartstid han kan se tilbake på og vite med seg selv at skuta alltid kom i havn.

Du får gi deg selv en god klapp på skuldra, og husk..

Play&stay up!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Siterer Smæ:
1. Lie down
2. Try not to cry
3. Cry a lot


Hehe..

Lagt til 2013-08-08 20:16:
Siterer Tommy Kvaernerud:
"Tommy Kvaernerud liker faktisk et spill"

Ahahahaha! Har vært lenge mellom de virkelig gode spillene de siste årene, så det har nok blitt litt mye negative eller likegyldige kommentarer fra min side i det siste.

Du får hvertfall ha lykke til videre!


Takk! Og takk det samme. ;)

Lagt til 2013-08-08 20:16:
Siterer AndyLonn:
Jeg er relativt ny på siden men har fulgt Gamereactor bladet i mange år, Takk for lang og tro tjeneste Kristian, og lykke til med alle fremtidige sprell


Hjertelig.

Lagt til 2013-08-08 20:20:
Siterer albaga:
For å være ærlig er jeg litt overrasket, men nå har ikke jeg vært så aktiv i sommer heller, noe som ikke skal gjenta seg.

Kommer til å savne deg også, Kristian. Takk for å ha vært en så god redaktør. En god blogger og anmelder inkludert. Håper du får en fin framtid. Håper du koser deg med gaming og det sosiale liv.

Når jeg tenker over det ble jeg medlem samme år som du ble sjefsredaktør. Det har vært tre gode år.

(Setter forresten pris på at du nevnte meg i bloggen)


Bare ikke la det gjenta seg.. Neida, håper du fortsetter å følge med. Takk

Lagt til 2013-08-08 20:20:
Siterer metroid4evahh:
Trist at du slutter, men jeg tror Tor Erik kommer til å gjøre en bra jobb.


Garantert.

Lagt til 2013-08-08 20:21:
Siterer Parkour Gamer:
Lykke til videre, hva slags jobb er det du tenker deg nå?


Takk! Er fortsatt litt usikker.

Lagt til 2013-08-08 20:22:
Siterer alebre95:
Lykke til videre...


Takk!

Lagt til 2013-08-08 20:23:
Siterer Dr Madnar Petrovich:
Som jeg skrev til gamle JC way back when så er det trist å se kapteinen forlate skuta, men det er en stolt kaptein. En kaptein med mange meritter og en fartstid han kan se tilbake på og vite med seg selv at skuta alltid kom i havn.

Du får gi deg selv en god klapp på skuldra, og husk..

Play&stay up!


Skal jeg huske på. Takk for det!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Takk for mange uforglemmelige øyeblikk kompis! Både utenfor og innenfor kontorets vegger. Kommer til å savne deg. DO NOT be a stranger...
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Lykke til videre. Pass deg for atlanterens lumskheter, slike som Ecco the Dolphin.

Blir kult med ny redaksjon, også!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Masse lykke til videre Kristian! Håper vi får spilt en runde FIFA en dag - jeg skal bli flinkere, pinky promise. Vi kommer til å knuse Morten og Tor! ;)
  • 0
Da jeg så det, tenkte jeg «allerede?», men når jeg oppdaget at du faktisk startet i 2010, ser jeg at tiden har gått veldig fort. Du har gjort en god som som redaktør, og jeg ønsker Tor Erik lykke til i din stol!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!