Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Takk for tilbakemeldingen, alltid hyggelig. "GR13" lives.

Og en emosjonell jævel er jeg. Tror jeg stikker og hører på noe deppa musikk og filosoferer over hvorfor Xtord og jeg ikke har tonen.
Emma Watson er skikkelig digg.
Siterer Predator:
Takk for tilbakemeldingen, alltid hyggelig. "GR13" lives.

Og en emosjonell jævel er jeg. Tror jeg stikker og hører på noe deppa musikk og filosoferer over hvorfor Xtord og jeg ikke har tonen.


Oi oi, huff og huff. Nå tror jeg Pred er meget dypt såret altså.
  • 0
Siterer Quinzel:
Oi oi, huff og huff. Nå tror jeg Pred er meget dypt såret altså.


Hvordan visste du det?
Emma Watson er skikkelig digg.
Siterer Predator:
Hvordan visste du det?


Merker det på måten du skriver på og vet hvor mye det betyr for deg. Must be hard.
  • 0
Siterer Predator:
Og en emosjonell jævel er jeg. Tror jeg stikker og hører på noe deppa musikk og filosoferer over hvorfor Xtord og jeg ikke har tonen.

Kanskje jeg heller burde si at jeg er emosjonell bare på en annen måte
  • 0
Siterer Xtord:
Kanskje jeg heller burde si at jeg er emosjonell bare på en annen måte


Hvilken måte da? Føler meningen din kom ganske klart frem.
Emma Watson er skikkelig digg.
Siterer Predator:
Hvilken måte da? Føler meningen din kom ganske klart frem.

Vanskelig å si, som jeg skrev så sa jeg vel at du var mer emosjonell enn meg og det kan hende. Men jeg burde allikevel ha skrevet i hvert fall på en annen måte. Mye jeg blir emosjonell av, mye filmer, spill jeg blir emosjonell av noen blir jeg sikkert mer emosjsonell av enn andre og noe blir jeg sikkert mindre emosjonell av enn andre. Det er sikkert ting du blir mer emosjonell av enn jeg og det er sikkert enkle ting jeg blir mer emosjonell av enn deg. Ting jeg føler er mer trist eller happy for den slags grunn. Vanskelig å forklare , men ja vi er vel alle forskjellige der. At du er en emosjonell jævel er vel helt greit. Vil tørre påstå at jeg blir emosjonelt av veldig mye. Og hvis det er ting jeg syns er trist/happy først gang så kan det hende jeg syns det er enda tristere etter på ( andre gjennomgang).
Siterer Xtord:
Siterer Predator:Hvilken måte da? Føler meningen din kom ganske klart frem.
Vanskelig å si, som jeg skrev så sa jeg vel at du var mer emosjonell enn meg og det kan hende. Men jeg burde allikevel ha skrevet i hvert fall på en annen måte. Mye jeg blir emosjonell av, mye filmer, spill jeg blir emosjonell av noen blir jeg sikkert mer emosjsonell av enn andre og noe blir jeg sikkert mindre emosjonell av enn andre. Det er sikkert ting du blir mer emosjonell av enn jeg og det er sikkert enkle ting jeg blir mer emosjonell av enn deg. Ting jeg føler er mer trist eller happy for den slags grunn. Vanskelig å forklare , men ja vi er vel alle forskjellige der. At du er en emosjonell jævel er vel helt greit. Vil tørre påstå at jeg blir emosjonelt av veldig mye. Og hvis det er ting jeg syns er trist/happy først gang så kan det hende jeg syns det er enda tristere etter på.


Careful, ikke hyggelig å kalle pred for en jæ... Han er jo så emosjonell at akkurat det der tror jeg han tar tungt.
Siterer Quinzel:
Careful, ikke hyggelig å kalle pred for en jæ... Han er jo så emosjonell at akkurat det der tror jeg han tar tungt.

haha, men han sa jo det selv jo lol PS: hvis jeg sårte han så sier jeg beklager.
Siterer Predator:
Takk for tilbakemeldingen, alltid hyggelig. "GR13" lives.

Og en emosjonell jævel er jeg. Tror jeg stikker og hører på noe deppa musikk og filosoferer over hvorfor Xtord og jeg ikke har tonen.


Du er trist, love it.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Xtord:
Vil tørre påstå at jeg blir emosjonelt av veldig mye.


Så hvorfor sa du at jeg var mer emosjonell enn deg til å begynne med? Prøver å forstå hva du mener her.

Siterer Taktikkeren:
Du er trist, love it.


And I love YOU, din militærfaen.
Emma Watson er skikkelig digg.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!