Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er ingen hemmelighet at jeg har vært litt kritisk mot Sony med PlayStation 3. Men, dette har nå endret seg.

Ønsker bare å si: tusen takk, Sony.

Takk for at dere lar meg gjøre som jeg vil med mine spill. Takk for at dere ikke tvinger meg til å fortelle dere en gang i døgnet at jeg er en lovlydig borger. Og ikke minst, takk for at dere tenker på mine rettigheter som forbruker.

Jeg trenger egentlig ikke en PlayStation 4, men jeg skal kjøpe den på dag en. Dere får mine penger fordi dere tenker på meg. Ønsker dere all hell og lykke videre i fremtiden.

<bild>
Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0
Dette virket å være høydepunktet med tanke på reaksjonen i salen. Tror de får mange tilhengere for å fortsette slik det alltid har vært.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Skal selv kjøpe den på dag 1. Sony<3 PS4<3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Sony gjorde mye bra i går/dag. Om jeg skaffer en konsoll til, blir det nok en PS4.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det burde ikke være nødvendig å takke for selvfølger som dette. Sier egentlig ganske mye om retningen spillindustrien beveger seg i.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Syntes egentlig det er drøyt at de er nødt til å markedsføre seg slik. Selvfølgelig skal man ha muligheten til å selge spillene sine, låne de bort, eller ta vare på de. Du har kjøpt de, de er dine spill.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Godt at en av gigantene tok til fornuften på disse punktene. Jeg har selv vært klar på at jeg kun tar meg råd til en av next-gen-konsollene, og jeg har alltid vært innstilt på PS4. Etter vårens kunngjøringer er jeg sikker i min sak!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
OC fortalte meg at online spilling på PS4 kommer til å koste. Er dette sant?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Sony: Et selskap som skjønner at det er lurt å lytte til kundene. Ganske elementært ledd i markedsføringen.

Skjønner nesten ikke hva MS driver med. DRM-løsninger, brukspilllås og onlinekrav fører sikkert til at de får inn mesteparten av deres rettmessige inntekter, men når de støter fra seg markedet, hvor skal inntktene komme fra?

Eller... Folk kjøper jo One likevel. Møtte en kis på GameStop i dag som forhåndsbestilte One. Og han var oppdatert på E3 og Xbox. Gblgblgblg. Syntax error i hodet mitt.

Siterer Ole-Christian / GR®:
Det burde ikke være nødvendig å takke for selvfølger som dette. Sier egentlig ganske mye om retningen spillindustrien beveger seg i.

Enig.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Sansidar:
OC fortalte meg at online spilling på PS4 kommer til å koste. Er dette sant?


Ja. Vil vel være en 30kr omtrent så bør være gjennomførbart for alle generasjoner.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
30,-/mnd, og da får man instant Game Collection også? Latterlig billig. Egentlig.

Men ser for meg det blir mer enn 30,-. Kanskje 50,-, om ikke mer. Vi er mer betalingsdyktige her til lands, og det vet man der ute i utlandet. Se på Netflixprisen her kontra den i USA. Se på priser her generelt, kontra i USA.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja naturligvis. Man må jo ta forbehold om dette. Akkurat nå må man ta i betraktning den prisen vi for øyeblikket kjenner til.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!