Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ikke helt der enda men...

18 år... det har gått alt for fort for min del....

Tja, i morgen er dagen der. Jeg fyller 18 i morgen (11.juni). Jeg er da myndig og har lov til å kjøpe øl og andre slike saker. Blir litt godt å kunne kjøpe 18 års spill fra andre plasser enn GAME. Jeg har også lov til å kjøre opp til bil i morgen, men det er litt lenge til jeg får gjort det pga teori prøven.

Anyway, i morgen fyller jeg 18 år og det blir nok litt morsomt. Jeg er glad for at jeg kan bli tatt mer serriøst når det kommer til ting, og er veldig glad for at jeg er ferdig med skolen for denne omgangen. Dessverre syntes jeg det har gått veldig fort, og er ikke helt klar til å bli voksen, det er rart å si det men jeg savner å være liten. Det som er så bra med å være liten er at man har mindre å tenke på, men man kan også gjøre mindre ting da. Jeg har da vært på gamereactor i rundt 4,5 år og har sett mange gode brukere kommet og gått. Jeg er nok blant de som har vært her lengst nå utenom noen da selfølgelig.

I gave har jeg hittil fått Avenged Sevenfold billetter til deres liveshow i november, og jeg har fått nye sko, og ny bukse. Flotte gaver mener nå jeg. Jeg vet jeg blir å få en del penger så jeg skal kjøpe in "The Last of Us" og nyte det til helga.

Herregud, jeg fyller faen med 18 i morgen... jeg kommer ikke over det. Jeg er ferdig på skolen om rundt 10 dager... Det er så mye som skjer nå framover, og det er bare så rart at man begynner å bli voksen.

Tiden har gått veldig fort... for 3 år siden var jeg super aktiv på denne siden, og leverte 3 blogger daglig, nå får dere rundt 1 i måneden hos meg. Jeg har lært meg å tenke meg om godt før jeg gjør, kjøpe eller sier noe. Før i tiden så sa jeg, gjor jeg, eller kjøpte jeg bare ved første tanke

Jeg har både mor og kjæreste som står på hvert sitt kjøkken og baker meg kake nå mens vi snakker. Det blir jammen meg godt. Kjæresten min skal jo bli konditor så hun elsker å bake masse kake og pynte de med alle mulige farger, kanskje det blir en kakeblogg i morgen?

Q
- Når har du bursdag?
- Hvor gammel er du?
- Hva ville du ha ønsket deg i bursdagsgave?


-Venom-

Bildet ble tatt på en pizza resturant her i Tromsø

Lagt til 2013-06-10 19:15:
OOOG siden jeg ikke vil føle meg ensom, bare gratuler meg med dagen i gjesteboken min om dere ønsker )))
*MacGyver Theme*
  • 0
1. Hvert år vanligvis.

2. 5 år yngre enn min bror

3. Penger. Jeg vet det er en lame gave. Men jeg trenger penger.

18 år er strengt tatt ikke så mye i dagens samfunn. Nesten ingen 18-åringer oppfører seg som voksne, og jeg ser heller ikke på de fleste 18-åringer som voksne heller.
  • 0
Siterer Jeppzki:
18 år er strengt tatt ikke så mye i dagens samfunn. Nesten ingen 18-åringer oppfører seg som voksne, og jeg ser heller ikke på de fleste 18-åringer som voksne heller.


^ Dette.

Siterer Venom140:
OOOG siden jeg ikke vil føle meg ensom, bare gratuler meg med dagen i gjesteboken min om dere ønsker


Den var ikke akkurat diskré.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Pizzarestaurant i Tromsø...Ser ut som yonas det der Isåfall verdens beste restaurant pizza hehe...

Men så til spørsmålene:
1: August en gang
2: For øyeblikket tjuetretten
3: En fin dag me familie og/eller venner Beste gaven man egentlig kan få for og være ærlig.
  • 0
" i morgen fyller jeg 18 år og det blir nok litt morsomt. Jeg er glad for at jeg kan bli tatt mer serriøst når det kommer til ting".

Det er ikke sånn det fungerer :p Man blir overhode ikke tatt mer seriøst bare fordi man fyller 18. Man fortsetter å oppføre seg slik som man alltid gjør, og folk hever desto mer på øyebrynet da fordi "man er jo 18" ;)

"Dessverre syntes jeg det har gått veldig fort, og er ikke helt klar til å bli voksen, det er rart å si det men jeg savner å være liten"

Hva? Du blir ikke voksen av å bli 18. Jeg er... mye eldre enn det, og føler meg fremdeles ikke helt voksen!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Jeg er... mye eldre enn det


Jeg ser en betydelig mulighet her.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg hopper rett til spørsmål nummer 3 jeg, om det ikke er helt feil for deg.

Mitt ønske lyder som så; Altså bare om det ikke er for mye å be om, noe det ikke er, kan du og Ole-Christian bytte profilbilde snarest? DER, endelig er det ute. FJERN GLISET, FJERN DET FORT, JEG BLIR I DÅRLIG HUMØR AV Å SE DET BILDET.

Takk for å gi meg muligheten til å ytre mitt ønske. Som takk skal jeg besøke gjesteboka di i anledning din bursdag, og senere en ekstra gang når du har kvittet deg med profilbildet ditt.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Altså bare om det ikke er for mye å be om, noe det ikke er, kan du og Ole-Christian bytte profilbilde snarest? DER, endelig er det ute. FJERN GLISET, FJERN DET FORT, JEG BLIR I DÅRLIG HUMØR AV Å SE DET BILDET.


Det er ikke min skyld at han hermer etter meg. Hvilket glis, forresten? Han gliser da ikke.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Hvilket glis, forresten? Han gliser da ikke.


Der har vi det! han gliser ikke! Husj, vekk!

Lagt til 2013-06-10 20:38:
Men han gliser jo...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Men han gliser jo...


Hvordan er det der et glis? Sett filmen, forresten?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Citerer Royality-indeed:Men han gliser jo...

Hvordan er det der et glis? Sett filmen, forresten?


Digger den scenen hvor han står med spikerpistolen bak (duhvethvem) sitt hode
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Digger den scenen hvor han står med spikerpistolen bak (duhvethvem) sitt hode


Digger de fleste scenene. Fantastisk film.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Nei, men med tanke på blodet er det tydeligvis tatt ut fra en scene der han opplever en fryd etter å ha sett blodet sprute.

Mannen på bildet klarer ikke å overbevise meg om han enten skal være glad eller redd. En blanding kanskje? Slike blandinger liker vi uansett ikke.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Jeg ser en betydelig mulighet her.


Nei, det er det ikke
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Nei, men med tanke på blodet er det tydeligvis tatt ut fra en scene der han opplever en fryd etter å ha sett blodet sprute.


Og derfor liker du det ikke? Så utrolig politisk korrekt og kjedelig. Det er en film.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Nei, men med tanke på blodet er det tydeligvis tatt ut fra en scene der han opplever en fryd etter å ha sett blodet sprute.

Mannen på bildet klarer ikke å overbevise meg om han enten skal være glad eller redd. En blanding kanskje? Slike blandinger liker vi uansett ikke.


Filmen heter American Psycho, hva sier navnet ?
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Archana:
Nei, det er det ikke


Joda. Den er dog litt for åpenbar til at det er gøy å benytte seg av den.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Og derfor liker du det ikke? Så utrolig politisk korrekt og kjedelig. Det er en film.


Det hadde jo kledd deg til tider. Nei, det er nok heller gliset hans som hindrer meg i fra å like bildet. Eller kanskje glis ikke er det rette ordet å bruke, om du er typen til å henge deg opp i slikt?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Det hadde jo kledd deg til tider. Nei, det er nok heller gliset hans som hindrer meg i fra å like bildet. Eller kanskje ikke glis er det rette ordet å bruke, om du er typen til å henge deg opp i slikt?


"Gliset" på et tilfeldig profilbilde er jo en ganske merkelig ting å henge seg opp i det også. Men dette er litt i overkant off-topic.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ikke når gliset til personen på ditt profilbilde, som havner over alt med tanke på din aktivitet, plager meg. ;)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Den er dog litt for åpenbar til at det er gøy å benytte seg av den.


Du finner nok andre muligheter... (JA SE DER JA....)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Du finner nok andre muligheter... (JA SE DER JA....)


Det er det ingen tvil om.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gratulerer på forskudd. Blir selv 20, 29 desember.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer med dagen imorgen! Men som de allerede har spoilet over; det er ikke så big deal å bli 18 år. Den største merkbare forskjellen er at du må skatte mer

Siterer Venom140:
Digger den scenen hvor han står med spikerpistolen bak (duhvethvem) sitt hode

Beste scenen er da han ser på visittkortet til kollegaen!
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Får vel gratulere deg med dagen, siden jeg sikkert glemmer det i morgen.

Siterer Cyanine:
Beste scenen er da han ser på visittkortet til kollegaen!


En av filmhistoriens beste scener.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!