LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Jeg har hatt eksamen nå. Den har vart i ca. tre uker. Jeg vet mange av dere er i den samme tidsperioden. Det er tiden der varme soldager bikker over i arbeidsforakt, og de siste dagene på skolen føles som overtid.

      Jeg personlig hadde den gledelige eksamen at jeg skal produsere en tekst, publisere den, og så skrive refleksjonsnotat etterpå.

      Jeg ønsker å dele teksten med dere, men jeg har valgt en annen publiseringskanal enn Gamereactor (fordi denne siden ikke egner seg spesielt godt for sammenhengen). Jeg tror likevel mange av dere har glede og hat over teksten min. Om du kjenner deg igjen - flott - da har jeg klart å treffe noen.

      Henger du på Pitchfork? Digger du indie? Er du en hipster? Da presenterer jeg uten videre for dere:
      http://indiektator.blogg.no/

      PS: Jeg setter pris på alle kommentarer, måtte det være hat eller enighet.
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Underholdende og informativ blogg. Føler at den setter fingeren på det jeg mener selv. Er ikke noe spesielt undergrunn. Hører på Iron Maiden, Black Sababbth, og andre mer tilgjengelige band.

      Selv om jeg hører på Death Metall og lignende, som er "undergrunn" av undergrunn, så er det jo ikke noe virkelig undergrunn.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Interessant blogg, om enn litt tung å fordøye. Selv er jeg en som er glad i mer ukjent musikk, spill, anime osv. Ikke fordi jeg har lyst å bli med i en hipster gjeng, men fordi jeg ikke liker å være lik som alle andre. Samt at mye av det er gode greier.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Det er vel omtrent det "hipstreste" av alt. Å disse hipster kulturen i "kløktige ordelag" og framheve sine egne "hippe" undergrunns referanser.

      Mitt spørsmål blir: Who gives a fuck ?

      The gavel corrupts
      • 0
      Siterer Marlboro Red:
      Mitt spørsmål blir: Who gives a fuck ?


      Definitivt ikke mange av de som er på utsiden. Men forhåpentligvis finnes det en del av de som kjenner seg igjen i teksten og blir provosert. Det finnes sikkert en del av de som er i målgruppen som ikke bryr seg også, og det finnes sikkert de som ikke har nok selvinnsikt til å anerkjenne det.
      • 0
      Hvor mye hater du meg, Martin? Fra en skala fra -36 til blå.
      Chill hard, man!
      • 0
      Siterer Martin Andresen:
      Hvor mye hater du meg, Martin? Fra en skala fra -36 til blå.


      alt-J.
      • 0
      Må si du formulerer deg godt. Tror du traff 12,43 % av verdens befolkning.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!