Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Blir menn og kvinner i samme rolle og klasse i spill fremstilt helt forskjellig? Tja...

  • 0
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hahaha, tidenes bilde. Hadde han vært pumpa hadde det ikke sett fullt så dumt ut da. Kratos er forresten like lettkledd, bare at han viser begge!! brystene. Helt vilt.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Hahaha, tidenes bilde. Hadde han vært pumpa hadde det ikke sett fullt så dumt ut da. Kratos er forresten like lettkledd, bare at han viser begge!! brystene. Helt vilt.


Vilt, men awesome.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Haha! Forventet et langt og saklig innlegg, men så fikk jeg heller en lang kappe. Det fungerer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Haha! Forventet et langt og saklig innlegg, men så fikk jeg heller en lang kappe. Det fungerer.


^ Dette.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer remote:
Haha! Forventet et langt og saklig innlegg, men så fikk jeg heller en lang kappe. Det fungerer.


Kort innlegg, men vel så saklig
The gavel corrupts
  • 0
Et bilde sier mer enn 1000 ord. Fantastisk.
Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Hahaha, tidenes bilde. Hadde han vært pumpa hadde det ikke sett fullt så dumt ut da. Kratos er forresten like lettkledd, bare at han viser begge!! brystene. Helt vilt.


To bryster selger bedre enn ett...eller noe

Men Kratos' antrekk kan vel forsvares med at det er "historisk korrekt", altså hva krigere fra Sparta gikk kledd i, jfr 300. Så der er det jo belegg for lettkleddheten. Andre spill...not so much, hehe.

Siterer Marlboro Red:
Citerer remote:Haha! Forventet et langt og saklig innlegg, men så fikk jeg heller en lang kappe. Det fungerer.

Kort innlegg, men vel så saklig


Når poenget er godt, kan man fatte seg i korthet. Eller understreke det med en kappe. Det pleier som regel å vinne de fleste diskusjoner
  • 0
Siterer Suzanne Berget:
Men Kratos' antrekk kan vel forsvares med at det er "historisk korrekt", altså hva krigere fra Sparta gikk kledd i, jfr 300. Så der er det jo belegg for lettkleddheten. Andre spill...not so much, hehe.


Absolutt ikke. Trodde det var et velkjent faktum at de spartanske krigerne ikke gikk kledd i lendekleder, slik som i 300. De brukte typisk gresk rustning, altså mer i retning av noe slikt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Suzanne Berget:
Når poenget er godt, kan man fatte seg i korthet. Eller understreke det med en kappe. Det pleier som regel å vinne de fleste diskusjoner


Det er sant! Tror hun i De utrolige ikke ville blitt imponert, dog.

Siterer Havok:
Et bilde sier mer enn 1000 ord. Fantastisk.


Vi burde starte å kommunisere utelukkende gjennom bilder.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Citerer Suzanne Berget:Men Kratos' antrekk kan vel forsvares med at det er "historisk korrekt", altså hva krigere fra Sparta gikk kledd i, jfr 300. Så der er det jo belegg for lettkleddheten. Andre spill...not so much, hehe.

Absolutt ikke. Trodde det var et velkjent faktum at de spartanske krigerne ikke gikk kledd i lendekleder, slik som i 300. De brukte typisk gresk rustning, altså mer i retning av noe slikt.



Jepp, derfor jeg brukte hermetegn, for å understreke at det er feilinformasjon som har blitt gjort allment gyldig, fordi den blir gjentatt i diverse media i det uendelige. Skjer hele tiden.
  • 0
Ha,ha,ha,jaggu på tide at det kom en versjon av dette antrekket til menn også!
Jeg skriver som "Royality-indeed" gjorde,han skulle vært pumpa opp litt mer,da hadde han vært mer attraktiv og se på.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!