Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har nå skrevet i neste to timer uten pause her. Det er vanskelig å legge ord på følelsene sine, og det er heller ikke noe lett valg å legge ut noe så personlig om seg selv som det jeg nå har gjort. Men jeg gjør det for å ha det bedre med meg selv, for å dele og for å vise at det ikke finnes noe galt i å være et følsom menneske. Vi er kanskje gamere, nerder og entusiaster her på Gamereactor, men vi er like vel mennesker alle sammen. Jeg anbefaler dere å ta en titt på den nyeste bloggen min på blogg.no.

Det er en personlig og utleverende blogg som jeg blir glad om dere leser og gjerne gir tilbakemelding på enten her eller på blogg.no.

Ta en gjerne en titt om du har mage til det: http://davidandersenfilm.blogg.no/

Utdrag:
"Jeg kan faktisk ikke huske den siste dagen hvor jeg bare var lykkelig. Det var før 17. juli i alle fall, men aldri siden. Hver eneste dag innebærer alltid noe tungt. Et eller annet minne som vekkes til live på bussen, gaten eller ved kjøkkenbordet. Hver eneste dag er en prøvelse fra jeg står opp og til jeg går til sengs. Skal det virkelig være sånn at man hele dagen må gå å anstrenge seg for og ikke huske, for å slutte å mimre på de tingene som gjør så vondt? Skal verden virkelig fortsette å være så ond mot meg etter ti måneder? Det er kanskje litt dumt å skylde på verden, for verden har ikke gjort meg noe som helst, det er jeg som har ansvaret for min egen lykke, er det ikke?
Jeg vet egentlig at min lykke/ulykke er mitt eget ansvar og at kun jeg kan gjøre noe med det hvis jeg bare prøver. men det er letter sagt enn gjort."

Takk!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Du har mange bilder av deg selv på denne bloggen din.

Men ja, veldig kjipt det du går igjennom. Har hatt det slik selv og kjenner ettervirkninger av det enda. Noen ganger lurer jeg på om det bare er en fisk i havet for meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Sånn fungerer slike blogger vet du! Haha, og siden jeg så ofte skriver om meg selv eller lignende, så passer jo bildene til tema, sant!

Kjipe greier sånt altså, men sånn er det jo bare dessverre! Må bare gjøre det beste ut av det!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer Espectro:
Jeg vet egentlig at min lykke/ulykke er mitt eget ansvar


Denne tankegangen er typisk for de senere generasjoner. «Vi kan ikke gjøre noe med samfunnet, men vi kan gjøre noe med oss selv». Man hører alltid snakk om en travlere og travlere hverdag, men hvorfor er det slik?

Det viser tydelig hvor lite folk mener de kan påvirke hverdagen sin.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Citerer Espectro:Jeg vet egentlig at min lykke/ulykke er mitt eget ansvar

Denne tankegangen er typisk for de senere generasjoner. «Vi kan ikke gjøre noe med samfunnet, men vi kan gjøre noe med oss selv». Man hører alltid snakk om en travlere og travlere hverdag, men hvorfor er det slik?

Det viser tydelig hvor lite folk mener de kan påvirke hverdagen sin.


For å ordne opp i samfunnet, så må man først ordne opp i seg selv! Men du har helt klart et poeng der altså! Nå har jeg aldri skrevet at jeg ikke skal gjøre noe med samfunnet eller at det er noe direkte galt med det da, men jeg forstår tankegangen din!

Lagt til 2013-05-09 23:31:
Ny og morsom blogg her forresten:
http://davidandersenfilm.blogg.no/1368131351_sokkemiddagen_er
_serv.html
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!