Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Først må jeg bare beklage og si at tiden løper i fra meg. Snakk om ha det travelt og at det skjer mye. Ikke bare på jobben, men på fritiden. Med ei jente som skal konfirmeres om en månedstid, så er det tusen ting som må gjøres og gjennomføres i tillegg til at vi har tre barn til med alt som hører med. Tiden strekker ikke til og jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke får til å være like aktiv her på nettsiden vår.

For en liten måned siden fikk Ann Helen (dama mi) et spørsmål om å lage en konfirmasjonskake. I og med at det hele klaffet inn for Ann Helen, så tok hun utfordringen på strak arm og som igjen førte til at en kake forsvant ut av huset vårt sist helg. Som vanlig brukte hun lang tid på kaken og ingenting gikk til tilfeldighetene. Kaken ble veldig populær og Ann Helen fikk skryt for en god jobb av både konfirmanten og foreldrene.

Her ser dere kaken...

Hvilken kake fikk dere til konfirmasjonen og hvilken kake vil du ha til konfirmasjonen?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Aldri vært særlig religiøs eller vært opptatt av tradisjon. Så sta som jeg er fikk både meg og SoL ordnet besøk som erstatning for konfirmasjon. Altså vi fikk penger, besøk med familie osv, men vi tok det bare hjemme istedet. Mye lettere.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Kan ikke huske om vi hadde kake i "konfirmasjonen", er så lenge siden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Du er unnskyldt for å ikke alltid være like aktiv. Flott kake!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det er vel ingen som har vært så stabilt aktiv som det du har vært i løpet av din tid her. Du er definitivt unnskyldt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg blir konfirmert på lørdag, ønsker meg en kake med en ps3 spake og en ps3 på kaken, også en bane med en racerbil. Skal blogge om det hvordan det gikk på lørdags kveld.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Skal blogge om det hvordan det gikk på lørdags kveld.


Vi ser alle frem til å lese om det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
En god venn av meg fikk denne.
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
En god venn av meg fikk denne.


Jeg skal ha sånn, bare att det er ps3.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Skulle hilse takk fra Ann Helen for kommentarer

...takk for det remote Ole-Christian! Virkelig travle tider for øyeblikket ja

Dødsstilig kake NorGaMaGamer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Theater of pain masker ja.. tanken på og gå til præsten?

Kaka så vældig lækker ut
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0
Når man er blitt 23 år gammel er det vanskelig å huske hvilken kake man fikk, men jeg regner med at jeg fikk en ganske straight sjokoladekake! Er ikke veldig glad i kaker så!

Men den kaka du hadde der tok kaka! hee, heee? See what I did there?
Men ja, den var stilig!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!