Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heiho... yo... flow!
Har bestemt meg for å prøve å starte opp skikkelig her på siden igjen, men ikke riktig enda. Litt viktigere ting på skolen nå og noen andre mindre prosjekter. Ikke lett å få ting til å gå opp.

I mellomtiden kan dere holde dere oppdatert på mitt liv på et annet sted. Så la meg vise vei til min nye blogg på blogg.no, for de som interesserer seg for hva jeg driver med som filmstudent eller som menneske.

Første innlegg er om mennesket Espectro, neste blir kanskje om filmskaperen. Føler dere for å kaste bort litt tid, så er det vel bare å ta en tur innom. Valget er deres! Men ikke noe er bedre enn å grave i andres liv, husk det!

Vi snakkes, men enn så lenge; enjoy the good life!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Du er velkommen tilbake! Vi ser frem til flere blogger!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Du er velkommen tilbake! Vi ser frem til flere blogger!

Oh, you Thanks
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Forumet er historisk aktivt for tiden, så jeg tror du vil få mer ut av det enn aldri før. Vi er faktisk bedre enn svenskene på noen områder, og de er dobbelt så mange som oss befolkningsmessig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Oi! Det er en drastisk forandring fra min "storhetstid." Det lover i alle fall veldig godt, og det gjør meg bare enda mer interessert. Takk for informasjonen, den kommer godt til nytte.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Velkommen tilbake. Gleder meg til å lese bloggene!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det er veldig flott å ha deg tilbake.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Velkommen tilbake. Gleder meg til å lese bloggene!


Siterer Strategist:
Det er veldig flott å ha deg tilbake.

Thank you guys!

Ny blogg ute nå: http://davidandersenfilm.blogg.no/1367344301_the_neighbors_dog
_ate.html
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Kult at du vender tilbake igjen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen / GR®:
Kult at du vender tilbake igjen.

Takk, takk!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!