Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Om deres kunder ønsker å digitalt leie en film, men ikke får lov. Og om det eneste alternativet de har er å enten kjøpe filmen i butikken, eller PIRATKOPIERE den. Hvilke av disse tror du folk kommer til å velge? Er dere virkelig så dumme at dere ikke forstår dette?

Jeg virkelig HATER at folk piratkopierer, hvem du gir ikke akkurat folk noe valg. Ja, dere kan si at valget er å kjøpe den i butikk, men dessverre er dette 2013, ikke 1999. Digitale grenser er tullball og tilhører fortiden. Det at dere klenger dere til denne formen fortsatt er utrolig teit, og ikke minst latterlig.

Utfallet av dette er at jeg ikke fikk leid filmen jeg ønsket å se, og jeg har ingen planer om å kjøpe den i butikken. Så, hva betyr det? Dere får ingenting av meg. Lykke til med videre. Denne forretningsmodellen funker jo utrolig bra.. Jævla tåper.

SKJERP DERE, SVINEPELSER!

<bild>
Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0
Det er mange store medieselskaper som har seg selv å takke fordi de ikke følger med i tiden og på teknologien dessverre. Det burde være en selvfølge å tilrettelegge for betalende kunder.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det er ganske interessant å se at bransjen gang på gang på gang ignorerer at det er åpenbart at kundene har interesse av å betale, så lenge det blir tatt til rette for det. Spotify og Netflix har bevist det. HBO Nordic har bevist at når teknologien er for dårlig er vi ikke interessert.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kanskje de tror det er noe som bare går over av seg selv...



Idioter.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!