Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I år vant Electronic Arts «den forgylte ruke» for andre år på rad i The Consumerist sin avstemning over de verste selskapene i USA.

Virkelig.. EA er det verste selskapet i USA? De er verre en de andre selskapene på listen? Selskaper som bruker barnearbeid til å lage sine produkter. Selskaper som betaler sine ansatte dårlig lønn og gir dem dårlige vilkår? Selskaper som forurenser og ødelegger kloden vi lever på? Selskaper som er menneskefiendtlige, og selskaper som har vært med på å ødelegge USAs økonomi..?

Alle disse selskapene har ikke gjort noe som overgår ondskapen EA har kommet med. EA har jo tross alt.. hmm.. ja.. JO! De har tross alt gjort SimCity always-online og lagt til mikrotransaksjoner i Dead Space 3. Ja, de har VÅGET å se hva som selger, og så tilpasset sin forretningsmodell nye markeder ved å tilby freemium-innhold til en rekke spill (gratis spill, betal for innhold). Dette er bare noe av det EA har gjort siden de vant sist gang!

Når man ser på alt det onde EA gjør, så er det ikke rart at de er USAs verste selskap. De våger å tjene penger på det de gjør!

FY SKAM DERE, EA!
Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Ikke glem at de gir ut FIFA hvert år også med bare marginalt nytt innhold hver gang. FN burde gripe inn!
/Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
  • 0
Må ikke tulle om sånt, Adrian. På et tidspunkt snakket SimCity-fans om å sende en klage til Genéve.
Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0
EA har gjort en god del feil, men kan si meg enig i poenget ditt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Adrian Berg:
Ikke glem at de gir ut FIFA hvert år også med bare marginalt nytt innhold hver gang. FN burde gripe inn!

Serverne i FIFA er kriminelt dårlige. Endringene i FIFA er forøvrig større en de fleste vil ha det til. Jeg hoppet litt tilbake til noen av de eldre tilskuddene i serien, og det føltes som en helt annen spillserie.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
De fortjente helt klart den prisen. Håper de følger opp all denne negative omtalen og tar seg en bolle til kaffen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
EA er jo helt klart værst. Å tjene penger er en av livets 8 dødsssynder, tross alt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
EA er ikke USAs verste selskap, absolutt ikke, men gode er de heller ikke.
  • 0
Skarpt
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Problemet med slike kåringer er at de kan kapres av ulike interesser, og de handler ikke om hvilket selskap som egentlig er verst, men om det selskapet folk husker best at de liker minst.
Det egentlig verste selskapet kan være et lite selskap som knapt noen har hørt om eller et stort selskap som jobber tett mot statlige interesser og folk flest derfor ikke har noe særlig forhold til.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!