Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I alle fall når jeg spiller. I de senere måneder har jeg forelsket meg i et headset som gir meg alt hva jeg måtte begjære av lyd. Takk for anbefalingen Christer MrMouse Körnbäck. Dette headsetet er noe av det beste jeg har prøvd. For en lyd! Herlig å bruke selv om jeg sitter time etter time og spiller eller hører på musikk. Qpad QH-90 heter headsetet og som jeg uten tvil vil anbefale deg. Jeg har lest mange anmeldelser om headsetet og hvor det har fått meget gode karakterer. Selvsagt er jeg enig i at headsetet fortjener det beste. Lyden er midt i blinken og for en som liker bass, så får man servert det også. Micen er utrolig god og ingen av mine venner har klagd på den.

En annen ting som også er veldig bra med dette headsetet, er muligheten til å koble det til iPhone eller IPad. For med i pakken følger det med en volumkontroller nettopp for dette bruket. Det skal godt gjøres å frigjøre meg fra slaveriet jeg har til QH-90, men jeg er glad og får den beste lyden når jeg spiller. Kan ikke ble bedre enn det.

Hvilket headset bruker du når du spiller? Hva synes du om dette headsetet og kunne du ha tenkt deg et slikt du også?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har et Steelseries headsett, uten at jeg vet stort mer en det. Er ikke så nøye på det, og har ingen trang til å skaffe meg noe av høy kvalitet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg er relativt opptatt av å ha et godt par hodetelefoner. Sitter jo tross alt med det på hodet i noen timer hver eneste dag. Bruker for øyeblikket et Beyerdynamic DT-770 Pro, og er rimelig fornøyd med det. Særdeles komfortabelt, god lyd jevnt over og litt trykk i dypere partier. Har ikke testet Qpad QH-90, men av hva jeg har lest virker det som et godt valg i litt billigere prisklasser (vel under 1000 kroner).
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Har faktisk hørt om Beyerdynamic som et bra merke, men har aldri sett dem eller fått prøvd dem. Derfor vet jeg lite om merket utenom det jeg har lest

Kostet Beyerdynamic forresten mye?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Foretrekker å ha lyd ut av høytalere, så jeg har bare et billig Creative headset om noen skal snakke med meg på skype eller så.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Har faktisk hørt om Beyerdynamic som et bra merke, men har aldri sett dem eller fått prøvd dem. Derfor vet jeg lite om merket utenom det jeg har lest


Det er generelt ansett som et av de bedre merkene innen hodetelefoner. På linje med merker som Sennheiser og Audio-Technica.

Siterer Bernt Erik:
Kostet Beyerdynamic forresten mye?


http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=499134

Det kostet vel omtrent det samme da jeg skaffet meg et par (er blitt en liten stund siden nå). Altså langt ifra de dyreste hodetelefonene, men man får en del for pengene.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Har et G35 til gaming og snakk. OK headset med gullfin mic, men ikke særlig behagelig i lengden. Bruker et Bowers & Wilkins P5 til musikk utfor husets vegger. Deilig stykke teknologi det.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Jeg, som konsollspiller, kunne aldri tenkte meg å spille med headset. Her i gården kobles det til høytalere, type Kef FiveTwo Model 11.

Til musikk på farten, går det i Beats by Dre: Tour, mens Bose QC15 er kongen på hjemmebane.
Ja, det er meg.
  • 0
Har stort sett spilt med høytalere på pc, men jeg vet hvor utrolig stor forskjell det kan være på gode og dårlige hodetelefoner.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hodetelefonene mine er vel hovedsakelig designet for musikk, men funker fint med spill og film: V-Moda Crossfade LP. Har hatt de i snart to og et halvt år og er veldig fornøyd. Jeg leste på internett at disse hodetelefonene er best på hip-hop og electronica, noe som er litt uheldig med tanke på at jeg hører veldig lite på disse sjangrene. Minuset med hodetelefonene er at det gjør vondt på ørene etter lengre bruk, selv om øreklokkene sitter ganske godt.
  • 0
Selv har jeg et Koss CS100 headset, funker helt OK så langt. Har ikke tidligere brukt headset så mye til spilling eller samtaler, men i det siste så har jeg brukt det mer... Mitt er forøvrig designet mer til samtalebruk, og ikke gaming/samtale.
Får se om jeg kjøper meg et nytt et senere engang, men selv er jeg ikke så fan av sånne store headset slik som du har Men til gaming er det nok kjempebra, så må kanskje se på det ;)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Spørs om min neste investering da blir Beyerdynamic Ole-Christian Takk for tips forresten

Jeg spiller som oftest når barna er i seng og da ender jeg opp med å måtte bruke headset. Selvsagt ville jeg heller ha brukt mitt Philips AMBX høytalersystem som til og med lager lys ut i fra hva som er på skjermen og har en kjempegod lyd, men tror jeg ville ha fått barna og Ann Helen på nakken da Derfor er det viktig med gode headset med bra lyd og som sist men ikke minst er behagelig å bruke
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bruker headset av og til på pcen hvis det er veldig lav lyd på noe eller hvis jeg skal på tur og hører på noe musikk men ikke noe mer,så det går i billige sett her foreløpig.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Har brukt Steelseries Siberia V2 et år nå, og er fornøyd med det.

Er jo ikke det beste, men for prisen er det greit. Går nok på jakt etter et bedre headsett når jeg har råd og føler behovet for det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!