Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det blir spennende. Natt til torsdag klokken 00:00. Det må da være nye Playstation Sony skal vise frem. Alt annet ville ha vært galskap. Ikke sant? Får vi se den nye kontrolleren med berøringsflate? Får vi se hvordan den nye streamingteknologien fungerer? Får vi se det endelige designet? Får vi se neste generasjons Killzone? Little Big Planet 3? Uncharted 4? Får vi vite pris, lanseringsdato eller spesifikasjoner? Natt til torsdag får vi svar, og vi skal selvfølgelig streame hele sendingen direkte her på Gamereactor.no. Det blir moro. Vi er spente. Håper dere også ser det live med oss, og kommenterer underveis.

Se sendingen her!

Hva får vi se? Hva håper dere? Blir vi bergtatt, eller er tiden da generasjonshoppene faktisk betydde noe forbi?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siden jeg har vinterferie får jeg sett hele sendingen. Gleder meg til å se hva Sony viser frem. Natt til torsdag på GR it is.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Siden jeg har vinterferie får jeg sett hele sendingen. Gleder meg til å se hva Sony viser frem. Natt til torsdag på GR it is.


It's a date!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Da ble det null søvn den natten! Får ofre det å være opplagt på jobb neste dag.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Da ble det null søvn den natten! Får ofre det å være opplagt på jobb neste dag.


Er det fornuft jeg hører? Ja. Tror faktisk det.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Ahh, fristende. Har desverre matteprøve tidlig på morgenen torsdag, så trur jeg står over.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Ahh, fristende. Har desverre matteprøve tidlig på morgenen torsdag, så trur jeg står over.


Bak bak bakbak b'kaaaak bakbak bak!!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Har ikke vinterferie denne uken, matteprøve på torsdag. - Nei, jeg lar ikke det stoppe meg
  • 0
Meh... gidder ikke se den.

Venter med å se nærmere på maskinen (hvis det er den) til etter lansering.
  • 0
Skal tidlig opp på torsdag, så blir nok ikke å se konferansen direkte.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Får håpe det er det vi får servert natt til torsdag. Ellers hadde det blitt en stor skuffelse med tanke på all hypen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer SirThomas:
Har ikke vinterferie denne uken, matteprøve på torsdag. - Nei, jeg lar ikke det stoppe meg


Respekt.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer albaga:
Siden jeg har vinterferie får jeg sett hele sendingen. Gleder meg til å se hva Sony viser frem. Natt til torsdag på GR it is.


Siden jeg har vinterferie sover jeg nok på et hotell uten nett den natten...
  • 0
Vel dette høres bra ut, får da dessverre ikke fulgt med. Men... noen som lager en blog recap så vi om ikke får sett den kan få vite godsakene?

P.S pen kontroller det der
u mad bro?
  • 0
Denne skal jeg definitivt få med meg! Må få med meg hva Sony viser frem. Så får bli så seint som det blir på torsdags natta. Sleep is for the weak!
  • 0
Hmmm... dama får legge seg i kald seng den natta.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
  • Play
  • Play
Jaja, får håpe det ikke skjer noe viktig på torsdag da.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer albaga iden jeg har vinterferie får jeg sett hele sendingen. Gleder meg til å se hva Sony viser frem. Natt til torsdag på GR it is.

Siden jeg har vinterferie sover jeg nok på et hotell uten nett den natten...


Stakkars.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Håper og se den nye PS4 konsollen og tilhørende kontroll,hvis det kommer noe annet i tillegg så er det bare en bonus!
Men tar gjerne imot mer info om pris og PS4 Spill.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Hmmm... dama får legge seg i kald seng den natta.


Flere damer som må sovne alene i natt ja!
  • 0
Jeg håper de viser frem en brødrister som også er en spillkonsoll. Faen så greit det hadde vært å kunne spille mens man sto og ventet på at brødet skulle bli ferdig. Å gå ut av rommet og gjøre noe annet er jo så klart uaktuelt...


Og så håper jeg på et nytt Lair-spill, eller en oppfølger til Drakan. Alle andre spill hvor man ikke kan fly rundt på en drage kan ta seg en bolle!
  • 0
Spennende. Håper at de kommer med noen saftige detaljer om PS4. Dessuten håper jeg de sier noe som ".. og denne fantastiske maskinen vil koste om lag 1500,- fra lansering, gratis onlinespilling, bakoverkompabilitet til PS3 og mye mer". Nå virker det til at alle disse punktene er usannsynlige, da.

Forresten, det vil vel være slik at man fører over sin onlinebruker fra PS3, slik at man beholder trofeer og annet?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Blir spennedne å se, men tror jeg skal catche up på noen PS2-spill mens folk koser seg med PS4.

Hva om Sony annonserer PS2?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Skal se konferansen. Faen, hvem bryr seg om søvn? Oppskrytt etter min mening.
  • 0
Ser frem til dette Får vel sprette en cola og rote frem chipsen i natt.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!