Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har i de siste ukene jobbet med dette. Det er karakteren Xesh fra Star wars tegneserien Dawn of the jedi. Det er malt/tegnet med en wacom intous5 i programmet ArtRage studio pro. Det hadde vært veldig kjekt med noe feedback siden jeg alltid vil prøve å forbedre meg :)
Her er en link til en større versjon av bildet på deviantart:

http://fav.me/d5tuwrf
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Synes dette ser råherlig ut og med herlige detaljer. Bra lagd
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hehe Takker
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Veldig bra bilde! Detaljenivået er sykt! Veldig bra jobbet
  • 0
Var jævlig bra! Flink
  • 0
Flott bilde, eneste jeg muligens vil peke på, er at bakgrunnen er ganske abstrakt, i motsetning til karakteren.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Flott bilde, eneste jeg muligens vil peke på, er at bakgrunnen er ganske abstrakt, i motsetning til karakteren.


det er sant. Har vurdert å tegne noen silhuetter av byer og lignende i bakgrunnen. Men jeg er ganske klar over det, prøvde å skape en "fokus" effekt på karakteren.
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Flott bilde. Liker stilen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg har ikke lest Dawn Of The Jedi, men har hørt mye bra om den

Bra tegning
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Wow, dødskult bilde! Skal ærlig innrømme at jeg leste "Artige Star Wars maleri" første gangen, skjønte fort at det var noe som ikke stemte. Må pusse brillene litt oftere virker det som
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tusen takk for positive kommentarer Setter skikkelig pris på det
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Slenger meg på her. Veldig bra tegnet!

Jeg er helt for en uklar bakgrunn men som du selv sier så hadde det vært tøft men noen silhuetter eller noen konturer av... noe. Tenk på spillet limbo. Fokuset er på karakteren, men den flotte uklare bakgrunnen gjør at du føler at du er i en skog/hule/maskin osv. Stå på, dette er bra!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Synes tegningen er flott nok som den er. Karakteren er veldig skarp og detaljert!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jævlig bra tegnet! Liker stilen, og det er ingenting jeg ønsket å påpeke ved dette mesterverket!
  • 0
Takker så mye for skryt, skikkelig godt å høre

Siterer Crazy Kraken:
Slenger meg på her. Veldig bra tegnet!

Jeg er helt for en uklar bakgrunn men som du selv sier så hadde det vært tøft men noen silhuetter eller noen konturer av... noe. Tenk på spillet limbo. Fokuset er på karakteren, men den flotte uklare bakgrunnen gjør at du føler at du er i en skog/hule/maskin osv. Stå på, dette er bra!


Tror jeg setter meg ned og arbeider med noen silhuetter ;)
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Bra tegnet!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!