Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg hadde en anelse at dette kunne bli stort da jeg så Hvitmalt Gjerde tilbake i mai 2012. Et meget ungt band tok scenen på Sørlandets kunstmuseum. Dette var deres aller første konsert utenfor deres hjemby Bergen. Alle i salen kunne se hvor nervøse de var, spesielt da de prøvde seg på småpratingen mellom sangene. Uansett hadde de noe helt eget i seg. Noe ekte som man ikke finner i mange band.

Nå, godt over et halvt år seinere. Folk har fått med seg at disse fire bergensgutta har noe å slå i bordet med. De har allerede blitt booket til utallige festivaler som by:Larm, Hove og Trondheim Calling. Sistnevnte var undertegnede tilskuer på forrige helg. Guttene har nå blitt menn og eide virkelig hele Trondheim Calling på sine to konserter. Hvitmalt Gjerde har kommet for å bli, det er det ingen som helst tvil om.

Hvitmalt Gjerde har én EP ut som du både kan laste ned og streame fra deres soundcloud: Cowboy & Indianere.

La oss surfe med Jesus!

Chill hard, man!
  • 0
Jeg synes musikken innehar de beste navnene. Hvitmalt Gjerde ligger høyt på den lista.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Synger de på dialekt?


Hvis det: Nei takk.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!