Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Enten nummer 3 eller 1.
  • 0
2
"Don't cross the crooked step"
  • 0
#3. Mer bevegelse i bildet. Dessuten har det et sverd. Yeah.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Går for Nummer 3 - Metal Gear Rising
  • 0
Jeg går for nummer 2. Men hadde kanskje godt for nummer 3. Nei... jeg velger Nr 2 jeg.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Nummer 3.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg likte både 2) Crysis 3 og 3) Metal Gear Rising: Revengeance så hvis en av de ender opp som Forside så er jeg fornøyd.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Nummer 2.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
For å være helt ærlig falt ingen av forsidene i smak.




Syntes egentlig det nye designet så mer rotete ut og ubehagelig for øyet.
Fonten brukt på nr 1 & nr 2 passer ikke helt inn mens, det så best ut på nr 1 hvor man har litt mer oversikt.

Jeg foretrakk de gamle forsidene med god oversikt og uten den hvite bakgrunnen.

Vil egentlig si at det gamle designet så mer profesjonellt ut med en egen sjarm.

Det er vell litt mer smak og behag og hva folk foretrekker, føler meg litt merkelig og teit som pirker på sånt, men følte at jeg måtte dele dette.

Vil si at nr. 1 så best ut når det kommer til design, men nr 2 har litt mer stemning og liv, så er jeg ikke så veldig interessert I GTA som jeg er i Metal gear
  • 0
Crysis!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Nummer 3 ser mest awesome ut, selv om GTA V uten tvil er det jeg gleder meg mest til...

Fuck it...

Nummer 3 sier jeg er best...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
1 og 2 var ganske bra begge to!
Sondro =P
  • 0
Må Si Metal Gear Rising: Revengeance jeg altså.
  • 0
Stemmer for #1, selv om jeg gleder meg mer til MGR enn jeg gjør til GTA V.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Crysis-forsiden, helt klart.

Men dropp den "nytt-design"-sekskanten. Den ødelegger.

Lagt til 2013-01-30 08:51:
Er forøvrig ikke spesielt imponert over den hvite rammen rundt. Skjønner at det gir de forskjellige magasinene et fellestrekk, men det ødelegger en del av opplevelsen av hver enkel forside.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
GTA V selvsagt!
  • 0
Eng med TK. Ganske kjedelige alle 3, men synes GTAV var det beste av dem.

Ellers likte jeg designen. Blir spennende å se hva dere har kokt i hop!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Er litt overrasket over at dere ikke er mer begeistret for det nye designet. Jeg mener dette er det peneste, fresheste, mest innbydende og helhetlige designet vi noensinne har brukt.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Synes det nye designet var bra!

Stemmer for nr 1, selv om jeg likte alle de nye forsidene
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Jeg mener dette er det peneste, fresheste, mest innbydende og helhetlige designet vi noensinne har brukt.


Det er ikke noe fresht ved å legge til en hvit ramme. Forutenom en logo som nå ikke forsvinner i bildet, så er jo resten som før (utifra forsiden hvertfall).

Det er heller et mer ryddig design.
Men det er en tynn grense mellom ryddig og kjedelig.
For mye bruk av hvit ødelegger gjerne for resten.
Joda, det fremhever bildet, men det er en oppgave bildet klarte fint selv når det fylte hele siden.

Også blir det igjen litt ødeleggende når den hvite rammen gir et ryddig inntrykk og teksten spredt rundt på bildet, roter det til igjen.

På GTA forsiden fungerer det, for der er teksten satt opp fint etter formen på bildet.
Men de to andre ser rotete ut utifra plassering og har feil font-typer.
Og da mister den hvite rammen mye av grunnen til å eksistere.
Det blir ikke så mye ryddigere lenger likevel.

Det er det samme designet, bare med et mindre bilde, for å hindre at logoen drukner.

Når det gjelder logoen, så kan jeg ikke si jeg liker den (enda).
Den skrå A'en og valget av font får det til å se ut som det står G AMERE ACTOR.

Jeg må se det ferdige bladet, for å se helheten. Men basert på forsiden, liker jeg det gamle designet bedre.

Rammer er for enkeltbilder, ikke bladcover.
  • 0
GTA V! anyways, hva skjedde med desember utgaven? kom den? så den aldri i butikk.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
1
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Crysis forsiden synes jeg er klart finest, selv om jeg ikke liker Crysis. Bilde er veldig symmetrisk, og våpnene i bakgrunnen gir noen fine linjer. Den stramme komposisjonen i bildet komplimenterer det nye designet godt. Liker og at det er lite tekst. En kan jo alltids kverulere på om enkelte elementer kanskje kunne vært flyttet litt hit eller dit, men jeg synes det ser bra ut.

Ellers liker jeg forsåvidt det nye designet, rent og enkelt, selv om å lage en ramme rundt bildet er en litt simpel måte å ordne opp i designet på.

Logoen kommer godt frem her, men jeg lurer på om den hadde fungert like bra på en mer krevende bakgrunn.

Problemet med logoen er at "amerea" bokstavene går i hverandre, det er for lite "luft", den skrå A-en forsterker dette inntrykket, og får ting til å virke trøkket sammen.

I motsetning til "ctor" som har helt andre former. Her kunne det trengs en font som gjorde mindre forskjell mellom disse bokstavene. Slik det er nå deles nærmest ordet opp, og det skaper ingen god balanse.

Men til deres forsvar er nok ikke gamereactor det enkleste ordet å designet logo til, og hvis dere hadde kuttet ut den skrå A-en, ville ikke denne vært noe dårligere enn den gamle.
This is great banter, it really is.
  • 0
3
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!