Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her er den. Vår nye logo. Det er på tide å vise den frem nå, med brask og bram.. og alt det der. Vi har jobbet med ny logo helt siden i fjor, og siden det puslet med designet på nye gamereactor.no (som kommer i løpet av en måned) i tillegg til printmagasinet. Designspråket er litt tydeligere, litt mer stilrent og enklere (fremfor alt). Med den tiltende A-en vil vi hylle den gamle skolens retrospill, uten at den skal virke tilgrodd eller konservativ.

Logoen er helt klar nå og vi kommer til å gjennomføre byttet den 18. februar, samme dag som vi slipper det nye Gamereactor-magasinet. Det første nummeret av Nye Gamereactor som innebærer nytt design, nytt papir og en mengde nye seksjoner. Håper du kommer til å like det.

<bild>
Design: Petter Hegevall
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Godt jobbet, Petter Hegevall.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gratulerer med ny logo folkens,den blå og grå var favoritter oss meg!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Håper på nytt design på nettsiden også, har begynt å bli relativt lei av det gamle designet
  • 0
Awesome logo! Gleder meg til å se det nye designet og bladet som kommer i Februar.

GameReactor <3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Men jeg synes ærlig talt at den den skrå A'en liksom hakket opp ordet. GAMEREACTOR, jeg mener, det stopper liksom ordet litt opp mener jeg.

Lagt til 2013-01-28 17:42:
Hvor mye nytt blir designet? Blir alt helt annereledes, eller blir det stort sett bare små endringer?
  • 0
Den er litt mer fancy enn den gamle ja. Blir det store endringer på nettsiden?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er denne logoen et lite hint på at et nytt webdesign kommer?
  • 0
Det OSER store konsulenthonorar laaaang vei.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Den er litt mer fancy enn den gamle ja. Blir det store endringer på nettsiden?


Vi begynner med en helt ny forside i neste måned. Deretter kommer undersidene til å byttes ut fortløpende.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
En del av meg vil være gretten å si "til helsike med forandring", ettersom jeg liker både siden og bladet som de er.

Men jeg kan selvfølgelig ikke unngå å være nysgjerrig på hvordan det blir.
Spesielt den nye siden.
  • 0
Siterer fantomena:
Er denne logoen et lite hint på at et nytt webdesign kommer?


Isåfall blir nok designet veldig fint, moderne og fresht.
  • 0
Siterer fantomena:
Er denne logoen et lite hint på at et nytt webdesign kommer?


Det stemmer.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Veldig ren og simpel.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Gode logoer dette her.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fin forandring og tro mot det forrige designet, men at det samtidig føles nytt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ikke værst.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Forandring fryder. Gleder meg til å se hva dere får til med nettsiden i løpet av året!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gleder meg. c:
  • 0
Men hva skal den nye logoen, hvertfall den i Chrome, forestille? For det er ingen sort djevel der lenger, men en eller annen rar ting som ser ut som et menneske med sommerfuglvinger eller noe.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
For det er ingen sort djevel der lenger


Er fremdeles det her.
Både i ff og chrome.
  • 0
Så langt liker jeg det nye designet, men håper det ikke tar så alt for lang tid før undersidene også oppdateres. Ser litt rotete ut å blande sammen nytt og gammelt.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Fin ny logo dette. Blir spennende å se hvordan den ser ut på magasinforsidene. Virker lovende.
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Meget bra det der. Du har vel ikke lyst til å dele info om det blir noe nytt på nettsiden også?
Hvorfor leser du dette?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!