Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Èn av mine favorittserier hadde sin siste episode natt til lørdag. Dette var den femte sesongen av denne strålende sci-fi-serien. En serie som har vokst og vokst på meg. En serie som kan sammenlignes med X Files. En serie som blitt kriminelt oversett av den gjennomsnittlige nordmann.

Hvilken serie snakker jeg om?

Jo, Fringe er selvfølgelig serien. En nervepirrende fortelling om et spesielt etterforskningslag som støter på ting du aldri vil kunne forestille deg.

Har du enda ikke gitt Fringe en sjanse. Nei, da foreslår jeg at du setter deg ned med pilotepisoden av serien (finnes på Netflix) veldig kjapt.

GI DENNE MANNEN MER HEDER!

Chill hard, man!
  • 0
Har vurdert serien hver gang jeg har vært ferdig med noe annet og den er på toppen blandt anbefallingene for meg på Netflix, så kanskje jeg burde gi den en sjans.
  • 0
Stemmer det, denne må jeg se! Takk for påminnelsen
  • 0
Haha, ikke rart at Spoiler:The observers var skapt i Oslo i 2167. Er jo tatt rett ufra norske byråkratiske ansatte
  • 0
Må nok se serien en gang.
  • 0
Så et par episoder av sesong 1, men ble ikke fenget... Kanskje jeg må kaste meg på igjen
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Sesong 1 av Fringe fristet meg faktisk men etter at de andre sesongene kom ut så mistet jeg litt interessen for den og da jeg fikk slått kloa i Stargate SG1 Komplett Samlebox så forsvant Fringe rett ut av hodet på meg,har ikke sett den siden men hvis jeg noengang skal signere meg opp på Netflix så skal jeg sjekke den ut.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Fringe er en av mange serier jeg har på min "må sjekke ut på Netflix"-liste. Tror faktisk den er ganske nært toppen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!