Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg ser på meg selv som temmelig liberal og det er ikke veldig mange ting som får meg til å rynke på nesa. Så jeg kan vel ikke annet en å gratulere Deep Silver og Techland for å få meg til og sperre øynene oppe, samt virkelig rynke på nesa midt i trynet. Deres Collector's Edition til Dead Island Riptide består av en blodig kvinnebyste hvor armer, hode og bein mangler. Fokuset er rettet mot puppene.

Virkelig, Deep Silver? Virkelig...

Dead Island Riptide Zombie Bait Edition
<bild>

Det er januar fortsatt, og dette er virkelig en av årets skivebom. Jeg kan ikke fatte hvordan dette i det heletatt ble godkjent av PR-folkene eller sjefene i selskapet. Hvem i sin rette sinnstilstand vil tenke at dette var en god ide. På hvilken planet kommer disse folka fra? Hva har de røyket? Osv.

Det er ting som dette som gjør at jeg virkelig blir flau av å være en del av spillbransjen.

Skjerpings, Deep Silver. Skjerpings!
Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0
Dette er sånn Dead Or Alive serien kunne funnet på.
Forøvrig er jeg enig med deg at det er slik som gjør meg flau av spillbransjen. Slossespill spesielt bør ta en skjerpings på puppefokuset, det er bare latterlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dette er veldig uheldig på alle måter.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Zombie Bait Edition... Horny Teenager Edition hadde vært mer passende
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Smakløst er ordet.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
(o)(o) <--- meg som gjør store øyne


Men ja, det er vel på tide å komme seg ut av puberteten, er det ikke det?
  • 0
Hææh, fikk ikke med meg hva du skrev, så på puppene.
  • 0
Syns ikkje dette er så galt. Som samlerobjekt har det noko kunstneriskt vakkert og groteskt over seg.
  • 0
Jeg reagerer sjelden sterkt på PR-triks, men det der er ganske dårlig smak.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!