Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så! Etter en del måneder borte herfra, i alle fall i aktiv pålogget status er jeg tilbake. For de som ikke husker meg, spiller det vel ingen rolle. For dere andre: savnet dere alle, men ny jobb måtte prioriteres en stund.

Det har skjedd mye i livet mitt de siste månedene. Jeg har endelig klart å karre meg inn i det yrket hvor jeg føler at jeg hører hjemme, om ikke helt i rette avdelingen så er jeg bare et steinkast unna spillene og konsollene.

Så jepp, Lykkedragen er lykkelig i den nye jobben hvor jeg får plukke på alskens elektriske duppedingster og myse på alt av nye hete dingsebomser.

Derfor har jeg ventet litt på å anskaffe meg Wii U til i dag. Den har på en måte ikke helt fått meg i fyr og flammer, og jeg vurderte en stund å la den ligge...til det nye Zelda dukket opp. Men i dag klarte jeg ikke å motstå fristelsen og fikk den med meg.

Fy flate hvor lang tid den oppdateringa tar!

Heldigvis var jeg klar over at det tok litt tid å få den opp med nyeste oppdateringa og benyttet sjangsen til å få litt strøm på gamepaden i mens. Men om det er nettet mitt som er ustabilt eller om det er problemer med nedlastningen skal sies å være uklart. Men lang tid tok det og måtte restarte nedlastningen i alle fall 3 ganger...utålmodige meg satt og trippet i stolen mens den blå streken sneglet seg opp.

Nintendo Land fulgte med og det er det jeg har testet i kveld sammen med familien.
OG ENDELIG(!!!) er det noen som har skjønt det med lokal multiplayer!

For mer moro enn dette er det lenge siden jeg har hatt. Nå er jeg veldig fan av lokal multiplayer helt siden Golden Eye på N64, og når tilogmed de nye TV'ene er begynt å lage muligheter får å bruke samme skjerm til lokal multiplayer ved bruk av 3D er det bare å krysse fingrene for at folk der ute endelig har skjønt hva venner, pizza, brus (eventuelt sterkere drikke) og et godt multiplayerspill kan gjøre for hvilken som helst kveld og helg.

I'm in LOVE!

Hysteriske latteranfall og redselshyl har runget i stua i kveld. Man har sloss om å få spille, og det var med vemodighet at vi måtte slå av rett og slett av mangel på strøm på GamePaden..(Mumle mumle..nintendo..tips: fullt batteri ved opp-pakking er et must!!)

Selv om spillene (dette er et partyspill av den enkle sorten.) er lette å sette seg inn i, merket man fort at man kan virkelig bli ivrig i å knuse motstanderne uansett om det er ektemannen eller 3-åringen man spiller mot.

Om resten av spillene til Wii U vil holde denne standaren er jeg meget glad for at jeg anskaffet meg denne i dag. Det beste er jo at den er bak-kompatibel med alle spillene og at man kan overføre data fra Wii'en over i tillegg.
Hva er det man sier? LIKE! LIKE! LIKE!

Så nå har jeg en lite pause fra den lille svarte boksen der nede mens batteriene lades..og så skal jeg ned å knuse min bedre halvdel til han skriker om nåde!!

Til neste gang:

GAME ON!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Skulle gjerne hatt meg en Wii-U selv! besøkte bestekameraten min i jula, og han hadde en slik fantastisk konsoll! Synes alt med oppfinnelsen er regelrett geniaaaal. Men som student, så tar det nok en tid før jeg får råd til en sånn. Blææædi. (veldig saklig her ja)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Nå fikk jeg enda mer lyst på en!
Og jeg er enig, lokal multiplayer er veldig gøy så lenge det blir gjennomført bra nok
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Gratulerer med Wii U konsoll Lykkedragen,er ikke stor fan av Multiplayer selv men selv jeg synes Nintendo Land faktisk ser morsomt ut.Men kommer til og vente med og kjøpe en konsoll til det kommer ett eksklusivt spill jeg bare MÅ ha,da kjøper jeg spillet og konsollen samtidig,bare jeg finner plass til den i hylla ved Tven.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Har ikke spilt så mye Nintendoland, men det lille jeg har prøvd, har vært ganske artig. Bare synd jeg har så få å spille med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Den asymmetriske spillingen er noe av det morsomste med Wii U. Det er fantastisk å spille Nintendoland sammen med flere.

Oppdateringene tok lang tid, ja. Det kom jo enda en ny en noen uker etterpå. Nintendoland trengte også en 300 MBs oppdatering. Alt dette er vel fikset nå ved neste sending.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer sonic og link:
Har ikke spilt så mye Nintendoland, men det lille jeg har prøvd, har vært ganske artig. Bare synd jeg har så få å spille med.


Jepp. Skal helst være mer enn 2 for å få alt ut av spillet virker det til.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg elsker Wii U, variasjonen og blandingen av "casual" og "hardcore" (to uttrykk jeg håper denne konsollen tar livet av) er unik og genial. Kommer nok ikke til å kjøpe nestegenerasjons Sony og Microsoft, det ser jeg ikke noe behov for.

Hot tip: Du kan lade GamePaden mens du spiller.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Elsker Wii U og mulighetene med konsollen. Nintendo Land er hysterisk bra og jeg vet ikke hvor mange timer spillet hittil har underholdt oss, men det er mange. Spesielt i julen ble det flittig spilt i drittværet som var.

Herlig å høre at du er fornøyd og selv gleder jeg meg til å se mange bra spill på den i tiden fremover

Dette skal bli rett og slett moro
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!