Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå kommer jeg veldig sent til selskapet, men bedre sent enn aldri? Før jul ble jeg tipset om en serie med det litt merkelige navnet Black Books. Etter å ha sett en hel sesong, så kan jeg bekrefte at jeg er frelst. At jeg ikke har oppdaget denne britiske perlen før nå er rett og slett merkelig.

For de som liker den obskure britiske humoren er dette virkelige serien for deg. Jeg er selv en stor fan av The IT Crowd, så dette slukte jeg rått. Alt ligger også tilgjengelig på Netflix!
Chill hard, man!
  • 0
Black Books. En av de bedre seriene som er tilgjengelig på Netflix. Ble frelst av denne serien da jeg så den på Tv for ti år siden. Har alle sesongene på DVD og er absolutt å anbefale!

Britisk sitcom > amerikansk sitcom anyday!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Digger The IT Crowd sjøl, så dette virker som noe for meg. Skal prøve å sjekke det ut!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Wow, det burde jeg sjekke ut ass!
  • 0
Kan også nevne at serien gikk på NRK2 for en 7 - 8 år siden. Da med navnet «Ei selsom sjappe».
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Var faktisk læreren min som viste den til meg, og må si at det er en av det beste seriene jeg har sett
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Black Books er jo IT Crowd i en bokhandel, eller omvendt. Digger den serien. Du har to gode sesonger og se frem til



Eneste kjipe er at der så få episoder



Dylan Moran <3
  • 0
Skal sjekkes ut når jeg får tid.
  • 0
Jeg er ingen fan av sitcoms, men jeg skal ikke se bort ifra at noen er gode. Men jeg holder ved fordommene mine.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Black Books er fantastisk. Britisk humor er tusen ganger bedre enn amerikansk. Dessuten er Bill Baily med i serien.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Jeg syntes også denne serien var utrolig bra. Lånte Bluray-utgaven av alle sesongene og slukte dem i løpet av en helg. Selv om de av og til strekker humoren i scenene litt vel langt, så er totalinntrykket at dette absolutt er en serie å få med seg.

Har man en dårlig dag er denne serien utrolig bra å ta frem. Uansett hvor dårlig din dag er, så har Bernard Black (hovedkarakteren) en dårligere dag.
Richard Imenes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!