Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kvar spiller der ute har noko å sjå fram til når ein går over til eit nytt spillår, og for min del så vil 2013 overgå det 2012 hadde å tilby, uansett om det har vore eit over gjennomsnittet bra spillår i år. Eg har store forventningar på kva 2013 vil by på, men eg har ein sunn skepsis til det meste så om det ikkje innfrir, så vil eg ikkje på så lei meg. Om eg skulle tippe nokon av spillnyhetene neste år, vil det vere dette:

Ny Mario/Zelda/Metroid til Wii U annonsert.
Dette er ganske sikker gjetning for Nintendo trenger sine spillserier på sin nye konsoll for å selje. Gleder meg til å sjå.

Battlefield Bad Company 3/Mirrors Edge 2 annonsert.
Vi har høyrd mykje frå DICE om mulige fremtidige spill, og dei har vore ganske positivt innstilt til begge. Mirrors Edge 2 er nesten garantert i utvikling og DICE har sagt at dei gjerne vil fortsette historien til Bad Company, så det er bare å vente å sjå.

Rare kommer tilbake til Nintendo/blir lagt ned.
Alle er einige, Rare i dag er ikkje i sine glansdager. Ingen spill innfrir forventningar som har gjort at dei utviklar Kinect spill. Stakkars Rare. Men vi har høyrd ryktar om at Nintendo har prøvd å fått tilbake Rare igjen i 2012, noko alle har ville høyre frå starten av når dei begynte å sniffe på Microsoft sine føtter. Men om det ikkje skjer, så spår vi ein mørk framtid for Rare. Ingen utviklere er sikra, til og med dei som ein gang har skapt verdens beste spill kan vere i fare.

Microsoft annonserer neste Xbox, Playstation venter til 2014.
Det har vore mykje snakk om når Microsoft og Sony kommer med sine neste-generasjons konsoller for dei er no på overtid. Eg har ikkje trua på at neste Xbox vil avvike frå den tradisjonelle kontrolleren eller noko sånt, men ein meir stødig Kinect iterasjon. (rett ord?) Playstation 3 kan klare seg til 2014 før arvtakaren tar over.

______________________________________

Så kommer vi over til spilla som ein gleda seg mest til, og dei vil vere årets høydepunkt! Så klart kan spill som ein ikkje forventa bli annonsert bli annonsert og overgå spilla ein gleda seg til frå før, men det blir ikkje tatt hensyn på min liste. Her er min topp 6 liste (6 pga eg ikkje kunne bare ha 5)

6. The Elder Scrolls Online

Eg elskar Elder Scrolls serien og har spilt spilla nesten til døde. Men dette spillet ligger bak på lista fordi eg er skeptisk om Zenimax Online klara å gjennomføre dette riktig. Lite skal til for at dette blir ein katastrofe av eit spill, særleg når ambisjonene er så store. Feelen til serien kan forsvinne og bare bli til enda eit MMO spill. Men eg forholder meg positiv og venta til det kommer før eg dømmer det fylt ut.

5. Bioshock Infinite

Eg har aldri spilt nokon av Bioshock spilla hovedsaklig pga det ikkje såg ut som mitt type spill (og eg var for liten), men etter å ha spilt Borderlands 2 og elsket det, så har eg fått augene opne for kreative skytespill. Det ser ut som noko eg aldri har spilt før og det er ein veldig bra ting.

4. The Last of Us

Uncharted spilla har gitt oss utruleg kule og minneverdige øyeblikk, men for min del aldri det suget i magen når du spilla. Så eit The Walking Dead/ZombiU/Uncharted spill gjer meg spent. No spilla heller spenninga ein større rolle enn actionen for meg, og eg har trua på at Naughty Dogs kan få det til om dei prøva!

3. Grand Theft Auto V

Eg har ikkje spilt nokon av GTA spilla heller, men det er fordi eg var for liten. No er eg ikkje det lengre og eg skal no endeleg forstå alt oppstyret rundt serien. Eg har spilt Rockstar spill som LA Noire og Max Payne 3, og eg er spent på kva dei vil få til med den nyaste GTA.

2. Tomb Raider

Søstra mi har spilt mange av Tomb Raider spilla og dei såg ganske så fascinerande ut å spille, men det nyaste spillet virka ut til å prøve ut mykje nytt, som å gi Lara Croft ein skikkelig opprinnelse historie og samtidig gjere den veldig mørk og interessant. Det som verkeleg fenger meg er korleis Lara Croft skal forandre seg utover spillet, på ein måte ein ikkje ser ofte på spill. Sleng inn kule action scener og du har ein vinner oppskrift.

1. Castlevania Lords of Shadow 2

For meg, er det openbart. Haustferien 2010 var fantastisk bare pga Lords of Shadow. Det er ikkje ofte eg har vore så trollbunda av eit spill og eg har derfor runda det heile 3 ganga, eit 20 timers spill. 2'eren er eg utruleg spent på når forgjengaren avslutta så praktfullt som den gjorde og bygde opp til ein opplevelse eg ikkje har sett maken på. Eg har trua på at dette blir min GOTY neste år og skapar minner som for meg som gamer vil følgje lang tid framover.

Enormt lang post, men håpar dere likte kva eg hadde å skrive. Ses i 2013!
  • 0
God blogg og godt skrevet!

Liker listen din.

"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg har ærlig talt veldig lave forventninger til 2013 som spillår. Såvidt jeg vet så langt er GTA V det eneste egentlig interessante spillet som kommer ut i 2013 for min del. Mulig jeg bruker 2013 til å spille spill jeg har gått glipp av.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg har heller ingen forventninger til 2013. Mest fordi jeg ikke spiller særlig mye. Og akkurat som Cookiemonster sier, er GTAV det eneste jeg virkelig ser fram til. Når det gjelder konsoll, så vet jeg ikke om PS4 eller den neste XBOX-en blir kjøp. Mest fordi jeg har større prioritering på studiene. Men det var en god liste.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Veldig god blogg Grotlo

Gleder meg selv veldig til Bishock Infinte, GTA V, The Last Of Us og Dead Island Ripetide som jeg vet kommer i starten neste år Ellers så håper jeg at Microsoft annonserer Next-Gen og at den enten kommer på slutten av 2013 eller starten av 2014
  • 0
Wow - for en god blogg Grotlo

Du deler mye av mitt syn på det kommende året og mange av disse spillene gleder jeg meg sinnsykt til for å si det mildt.

Er dog litt usikker på Bad Company 3. Tror nok det kommer i 2014 i og med at de som kjøpte Medal of Honor Warfighter "Limited Edition" fikk "nøkkel" til betatesten av Battlefield 4 "innen" ett år. Selv hadde jeg håper på Bad Company 3, men ut i fra hva Dice har lovet, så er jeg bra sikker på at det blir Battlefield 4. Mirror's Edge 2 er jeg bra sikker på vil komme og håper det skjer i år.

Takk for god blogg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har ennå ikke prøvd Castelvania. Snart på høy tid.
ps; Du har muligens forumets kuleste bloggbanner!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Eg håper alt på lista di oppfyllar det du måtte ha av forventninga førr det nestenåret. Mine forhåpninger til spill er ikke store. Det virkar som om eg rett og slett har trøttna på gammalt oppgulp i ny drakt og håper at noe enormt og sensasjonelt skal komme ut dette året. Godt nytt år.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Flott blogg!

Jeg personlig ser mest frem til Sly 4, Crysis 3 og The Last of Us, som alle ser herlige ut. Nye titler jeg håper på er SW Battlefront 3, Half Life 3 og BF Bad Company 3.
  • 0
Mye godt å se frem til i 2013, og spennende å se at du setter et 3DS-spill på topp.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!