Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Del I - 50-46. plass
Del II - 45-41. plass
Del III - 40-36. plass
Del IV - 35-31. plass
Del V - 30-26. plass
Del VI - 25-21. plass
Del VII - 20-16. plass

15. Diiv - Oshin
Sjanger: Shoegaze
Oshin er et album man bør høre helt igjennom for å få full nytelse av låtene. Konseptalbum er et altfor sjeldent fenomen for tiden, men heldigvis er det noen som fortsatt lager det.
Spotify

14. Wild Nothing - Nocturne
Sjanger: Drømmepop/shoegaze
Nocturne er en gjennomsyret god opplevelse. Endelig kommer Wild Nothing litt ut av skyggen til Beach House.
Spotify

13. Tennis - Young & Old
Sjanger: Indiepop/lo-fi
Det er så synd at de fleste at glemt Tennis' nye album i år. Alaina Moore sin stemme er lett å bli forelsket i. En virkelig søt plate fra det gifte paret.
Spotify

12. Angel Haze - Reservation
Sjanger: Hip-hop
Rap-scenen til jentene har virkelig vært sørgelige saker de siste årene. De eneste som er i søkelyset er rappere som kun vil lage popmusikk framfor å dyrke rap-kunnskapene (HALLA NICKI MINAJ!!!!!!!!!!!). Reservation viser at det fortsatt er håp for kvinnelige rappere.
Kan lastes ned gratis HER!

11. Dinosaur Jr. - I Bet On Sky
Sjanger: Alternativ rock
Riff, riff, riff, riff, riff, riff, riff, riff. Er det én ting Dinosaur Jr. kan, så er det riff. Og på I Bet On Sky er det så jævlig mye bra riff. Dette er kanskje deres beste plate noensinne!
Spotify

<bild>
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Konseptalbum er et altfor sjeldent fenomen for tiden, men heldigvis er det noen som fortsatt lager det.


Er ikke helt enig i det, altså. Mange artister jeg hører på har kommet ut med konseptalbum i år.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Tja. Jeg føler det var så mye mer av konseptalbum før, enn det er nå. Det kommer da alltid en del konseptalbum, men jeg skulle gjerne sett flere av de. Albumet jeg gleder meg til mest neste år er faktisk et konseptalbum: Christopher Owens - Lysandre.
Chill hard, man!
  • 0
Kult å se hvordan jeg kun vet hvem ''The xx'' og ''Passion Pit'' av ALLE artistene du har nevnt så langt! Beviser bare for avrunda, partisk og ensformig listepopdriiit jeg hører på
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
@A to the H: Gyllent øyeblikk til å oppdage ny musikk da.
Chill hard, man!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!