Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er julaften, men også en ny listedag!

Del I - 50-46. plass
Del II - 45-41. plass
Del III - 40-36. plass
Del IV - 35-31. plass
Del V - 30-26. plass
Del VI - 25-21. plass


20. Jessie Ware - Devotion
Sjanger: Soul/elektropop
Devotion er et sjelfullt elektronikapopalbum som virkelig går mer inn på deg enn de aller fleste album i den samme sjangeren. Årets mest sofistikerte popalbum.
Spotify

19. Port St. Willow - Holiday
Sjanger: Lo-fi
Er du en fan av den minimalistiske og rolige musikken til The Antlers? Da er dette rett i den samme gaten. Perfekt for rolige netter.
Spotify

18. Beach House - Bloom
Sjanger: Drømmepop
Bloom er perfeksjonering av Beach House sin formel. Det er praktfull og vakkert, men det er dessverre ikke så veldig nytt. Uansett så er Beach House, Beach House. Og det kommer de veldig langt med uansett.
Spotify

17. Hot Chip - In Our Heads
Sjanger: Elektropop/disco
Groovy beats, enda mer groovy beats. Nei, dette er det nåtidens discomusikk. Det er så dansbart og lekent at selv de lamme kan danse til det.
Spotify

16. Beat Connection - The Palace Garden
Sjanger: Chillwave
The Palace Garden er det beste rene chillwave-albumet fra 2012. Albumet får deg til å late som du sitter med en frisk drink på en solfyllt strand. Om hvem trenger vel ikke å drømme seg litt bort i disse mørke tider?
Spotify

GOD JUL!

Chill hard, man!
  • 0
Lærer mange nye sjangre av å lese dette. Må si du har en allsidig musikksmak! God Jul!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!