Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Del I - 50-46. plass
Del II - 45-41. plass
Del III - 40-36. plass
Del IV - 35-31. plass
Del V - 30-26. plass


25. Dusted - Total Dust
Sjanger: Lo-fi
Lyst til å høre jævlig god lavmælt rock, som i tillegg høres så hjemmelaget ut at man skulle tro at det var laget på en utedo? Jo, da er dette albumet for deg.
Spotify

24. Paws - Cokefloat
Sjanger: Math rock
Paws er teknisk god rock som har gått under radaren for mange i år. Deler vel premien for årets mest oversette album med Porcelain Raft.
Spotify

23. Passion Pit - Gossamer
Sjanger: Indieelektronika
Passion Pit sitt vanskelig andre album ble like vanskelig som forventet. Det er mer dystert, men det finnes fortsatt glade danselåter her også. MEN JEG VIL HA MER FALSETTO FOR FAEN!
Spotify

22. Death Grips - The Money Store
Sjanger: Eksperimentell hip-hop
Death Grips er brutalt. Det er det ingen som argumentere mot. Om det er brutalt bra, det er det store uenigheter om. Jeg føler han balanserer seg på en god linje, og gir oss ekstremt vågal hip-hop.
Spotify

21. The 2 Bears - Be Strong
Sjanger: House
Årets klart beste house-album. Glem klein mainstream-housemusikk. Klarer du ikke å danse til dette, så klarer du faktisk ikke danse i det hele tatt. SHAKE THAT ASS!
Spotify

<bild>
Chill hard, man!
  • 0
Gossamer er min favoritt fra i år. Er vel egentlig det eneste albumet fra i år jeg virkelig elsker, bortsett fra Beyond Magnetic-EP'en fra Metallica.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!