Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I morgen skal vi endelig se den. Forventningene er litt mer lunkne nå enn tidligere, men jeg synes fortsatt at The Hobbit virker som en av årets mest spennende filmer. Tor Erik vil sannsynligvis komme med en anmeldelse i løpet av morgendagen, og jeg deler inntrykk her i bloggen.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Awhmygawd! Jeg GLEDER meg!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skal se den halv fem på Onsdag!
  • 0
Skal se den klokken 18.00 på Onsdag. Gleder meg som en unge som har bursdag samme uke som julaften.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kan faen ikke vente.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gleder meg til å se hvordan den blir mottatt av pressen. Skal nok uansett se den før eller siden. Ser frem til anmeldelsen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Skal se den på onsdag Gleder meg veldig, har unngått alle anmeldelser og senere trailere for å få en mest mulig "ren" opplevelse. Husker jeg leste boka for lenge siden, trur jeg var 12 år. Blir spennende å se hvor mye jeg kjenner igjen
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Kommer nok ikke til å se den i morgen, men at jeg har planer om å se den etterhvert er hevet over all tvil. Ringenes Herre er mine favoritt filmer opp igjennom tidene og jeg har ikke noe tvil om at Peter Jackson kan klare det igjen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Tipper jeg venter noen uker.
Er ikke så gira at jeg må se den med en gang.
  • 0
Gidder ikke se den på midnatt premiere, har jobb jeg må gå på, men definitivt en av de filmene jeg gleder mega aller mest til å se! Og i 2D selvfølgelig. 3D er hestemøkk
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Errhhhmehhrrrgeeerrrddd!

Skal se den imorgen kveld, klarte å bytte dager sånn at jeg har fri onsdag so its all goooood.

Skal se den i 2D nå, også hiver jeg meg på 3D med et par kompiser etterhvert tenker jeg meg..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg føler meg malplassert i denne bloggen. Jeg føler meg som den eneste som knapt har viet den filmen en tanke. Litt morsomt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Enig med The Cookiemonster - jeg har ikke sett en halv trailer, og har ikke viet filmen mye interesse. Jeg skal naturligvis se den på kino, men jeg har ikke allverdens forhåpninger eller forventninger.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer NewAge:
Skal se den i 2D nå, også hiver jeg meg på 3D med et par kompiser etterhvert tenker jeg meg..

Til meg er det motsatt. 3D på premierenatten, 2D med ei venninne senere.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Gleder meg til den kommer ut men skal vente til alle 3 filmene er kommet ut på dvd før jeg ser den.
Liker trailerne som jeg har sett så langt!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Skal nok få sett den, før eller siden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Kronoz:
Til meg er det motsatt. 3D på premierenatten, 2D med ei venninne senere.


Det var planen min også, men damen i disken lot oss ikke vite hvilken sal som var 3d da. Så da valgte vi favoritt salen..

Men gjør ikke noe det heldigvis, bare glad jeg fikk biletter.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skal nok se den denne helgen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spent på om Peter Jackson driter seg ut eller om den er så god som traileren gir inntrykk av. Er spent på hvordan de har tenkt å strekke ut boka til tre filmer.

Jeg skal nok se den, men om det blir på kino vet jeg ikke.
Jeg var her
  • 0
Skal se den når jeg får tid, satser på at jeg kommer til å like den.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ser veldig frem til å se The Hobbit. Selvom den har fått blandede kritikker tror jeg at den passer bra til mine preferanser.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!