Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Å se filmer sammen med familien er noe jeg liker godt og da spesielt i helgene når roen har senket seg i heimen. Da samles familien fremfor skjermen, popcorn poppes, brus i glassene og levende lys danser så fint på stuebordet. Surroundanlegget settes på med passende lyd og vi lener oss alle sammen godt til rette i sofaen og godstolen. Ikke noe er bedre enn det og perfekt kvalitetstid med familien. Nå før jul er det flere filmer som nytes å se sammen og en av mine favoritter er animasjonsfilmen Polarekspressen (Polar Express). Jeg vet ikke hvor mange ganger vi har sett filmen, men det er mange. En koselig film om det å tro på julenissen. En film hvor selveste Polarekspressen stopper utenfor trappen og som tar deg med til Nordpolen hvor julenissen og hans hjelpere holder til. I den engelske utgaven av filmen kan du høre stemmen til Tom Hanks som konduktøren. En utrolig sjarmerende og koselig julefilm som jeg gjerne vil anbefale deg om du ennå ikke har sett den og har du det, så se den en tur til og julestemningen vil dukke opp, tro meg!

Gi deg og dine en flott førjulestemning med Polarekspressen!

Hvilken julefilm vil du anbefale og ser du på filmer for å komme i julestemning?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ser ikke noe særlig på filmer, så for å komme i julestemning må familien samles, snøen bør falt, og gaver bør ligge under treet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg ser ingen spesielle filmer for å komme i julestemning, men har sett The Julekalender på youtube de siste årene. Det får meg virkelig i julestemning. Det er noe over det ruskete været, humoren og karaktertypene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer sonic og link:
Ser ikke noe særlig på filmer, så for å komme i julestemning må familien samles, snøen bør falt, og gaver bør ligge under treet.


This ^

Bortsett fra at jeg liker å se filmer også. Som Nightmare Before Christmas og alene hjemme.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Alene Hjemme 2 pleier å få meg i julestemning.
  • 0
Jeg pleier å se på de som går på TV når jula nærmer seg om de går til rett tid, men ellers er det ingen spesielle filmer jeg må se for å få meg i julestemning.
Men jeg får alltid sett Alene Hjemme og de disneytegnefilmene som går på dagen før selve julaften.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Min er Fridtjofs jul!
mah boi
  • 0
Ser ikke mye filmer, spesielt ikke de tilknyttet julen. Klarer ikke helt å peke på hvorfor, men misliker dem sterkt.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Alltid likt å se Harry Potter filmene rundt jul..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ser alltid på Flåklypa rundt juletider. Det er vel den eneste faste filmen jeg ser hvert år, selv om det hender jeg ser en Alene Hjemme-film nå og da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Die Hard er jo et must i jula
  • 0
Det blir ikke ordentlig jul uten Hjelp, det er juleferie med Chevy Chase, som er en skikkelig juleklassiker. Den får meg til å le like godt hvert år, og jeg regner med å ha det som en tradisjon videre.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg se The Nightmare Before Christmas på lille julaften. Får jeg ikke sett den, kan julestemningen bare dra sin kos.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hjemme Alene serien er også en stor hit her hos oss ja og ikke minst Hjelp, det er juelferie

Julenissen er også en samling filmer som faller i god smak her hjemme.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det går i "Tre Nøtter Til Askepott" oss meg,har den på dvd,det er en klassiker som jeg bringer frem hvert år!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!