Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

LiveFeed
Det er gledelig å se at flere av dere har tatt i bruk LiveFeed-funksjonen. Det er en fin måte å kommunisere hva man gjør på og korte meldinger til besøkende i krypinnet sitt eller på siden. For dere som enda ikke har funnet ut hvordan man bruker funksjonen enda, så går man til krypinnet sitt og velger LiveFeed-taben. Der er det en boks hvor man kan skrive inn sin statusoppdatering. Det er også mulig å følge hverandres LiveFeed. Det vil jeg oppfordre om å gjøre.

Velkomster
Det er desember, kalender, og storinnrykk av nye brukere. Det er viktig å ønske velkommen til alle de som beveger seg inn på forumet her. Det burde være mye mer entusiasme i Velkomst-tråden. Hvorfor poster ikke alle der når nye brukere har presentert seg?

Nisselueavatarer
Hvis du enda ikke har fått nisselue på avataren din. Skaff deg nå! Eller hvis du bare skal være sånn, så...

Topp 10 aktive brukere
Denne uken lanserte vi et nytt ukentlig konsept. Ukens topp 10 aktive brukere. Klarer du å kjempe deg inn på listen? Dette er hva gaming er all about - high scores.

Vi håper at dette tiltaket kan være med på å stimulere til aktivitet.

Dersom du vil følge med på din egen aktivitet kan du gå i krypinnet ditt og under fanen "Aktivitet":
http://www.gamereactor.no/profil/?do=activity
Og du får oversikt over hvordan du ligger an i forhold til andre under Overblikk her:
http://www.gamereactor.no/overblikk/

(Hvis Cladeus føler at han fortjener credit for dette, så kan jeg bekrefte at hans innlegg i forrige Forumets Tilstand var avgjørende for timing og utforming, selvom vi har jobbet med slike tiltak i lang tid)

Julekalendere
Jeg vil oppfordre alle til å følge Gamereactors julekalendere. Vi kom litt sent igang, men nå er det flotte premier og innslag i både Julekalenderen og GRTV-julekalenderen.

<bild>
____________________
Forumets Tilstand:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 |


Ta kontakt!
Moderasjonen setter stor pris på alle tips, tilbakemeldinger, spørsmål, klager og idéer dere har å komme med. Si oss din mening i kommentarfeltet under, på PM eller send oss en mail til moderator[at]gamereactor[dot]no.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Genialt bilde, det har virkelig rot i virkeligheten òg, det er det verste med det.
Uansett er det flott at moderasjonen har begynt å ta tiltak for å hjelpe moderasjonsnivået, det virker å hjelpe en del. Spesiell applaus skal du, Strategist ha for å kommentere på så mye som du gjør, og å involvere deg i så mange diskusjoner som du gjør.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Og dette gjør han i eksamens tider.
Det går nok en del kaffe.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Jeg drikker ikke kaffe.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Energidrikke?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Nei. Drikker ikke energidrikker heller.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ekte gentlemen drikker te, folkens!

Og The Cookiemonster har rett, aktivitet avler mer aktivitet. Derfor skal jeg bli mer aktiv igjen, etter en dødperiode på nesten et år.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg drikker ikke te heller....

Siterer Jack the Lack of Crack:
Derfor skal jeg bli mer aktiv igjen, etter en dødperiode på nesten et år.
Kjempeflott! Jeg ser frem til å se mer av deg.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Klarte å kjempe meg inn på en solid sjette plass ved forrige ukes top 10 aktiv blogg, men er usikker på om jeg klarer det igjen. Det til tross, har ingen planer om å forsvinne fra GR heller på veldig lang tid.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg liker tiltakene, og skal nok holde meg på listen så lenge jeg klarer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skal absolutt holde meg aktiv. GR is The best <3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Strategist:
eg drikker ikke te heller....


Nok drikkepress her i gården. Ekte helter drikker vann. Det gjelder Strategist også.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Strategist:
Nei. Drikker ikke energidrikker heller.

Energidrikke redder eksamensperioden min.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Begynner endelig å bli litt aktiv igjen, har ikke vært flink til å poste regelmessig på flere år nå, men føler det begynner å komme flere interessante tråder, i tillegg til at spillinteressen min har begynt å øke igjen.

Syns blogger som disse er et kjempegodt tiltak, og jeg håper det gjør så aktiviteten blomstrer igjen. GRs forum er blant de aller beste jeg har besøkt, så lenge det faktisk er aktivitet der.
Kept you waiting, huh?
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Dump Truck:
Begynner endelig å bli litt aktiv igjen, har ikke vært flink til å poste regelmessig på flere år nå


Du ble jo medlem i fjor?
Get ready for a better you
  • 0
Han har vært bruker betraktelig lenger enn siden ifjor. Men ikke under samme brukernavn.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer 192:
Citerer Dump Truck:Begynner endelig å bli litt aktiv igjen, har ikke vært flink til å poste regelmessig på flere år nå

Du ble jo medlem i fjor?


Han hadde antageligvis en annen bruker tidligere, med et annet navn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Strategist:
Han har vært bruker betraktelig lenger enn siden ifjor. Men ikke under samme brukernavn.


Men da så! Fin blogg forresten. Lo godt av bilde. Hater når det er noe jeg ikke forstår, også er det alltid en tulling på første rad som skal si "ja!" bare for å vise at han har skjønt det...
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg drikker ikke kaffe.

Siterer Strategist:
Nei. Drikker ikke energidrikker heller.

Siterer Strategist:
Jeg drikker ikke te heller....


Strategist; moderatorsjefen som ikke trenger påfyll av drikke.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Om det er mulig ville jeg satt pris på en angre-knapp. Er et par innlegg jeg helst skulle vært foruten.
  • 0
Siterer Jompapa:
Strategist; moderatorsjefen som ikke trenger påfyll av drikke.
Jeg er som en delfin. Drikker ikke.

Siterer Duckislate:
Om det er mulig ville jeg satt pris på en angre-knapp. Er et par innlegg jeg helst skulle vært foruten.
Du kan jo endre innlegg ved å redigere dem etter de er skrevet. Det burde jo dekke de fleste behov.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!