Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det skal sies at det ikke er en stor overraskelse at Phoenix kommer med nytt album, men nå har det faktisk snart gått fire år siden det genierklærte Wolfgang Amadeus Phoenix kom ut, og litt over to år siden de avsluttet turneen sin i Madison Square Guarden med selveste Daft Punk som gjesteartister (som faktisk er den eneste konserten de har spilt siden 2007).

Nå er det altså på tide med den umulige oppfølgeren, og den skal komme i april neste år, ifølge Rolling Stones. Forventningene mine er i hvert fall for høye.

Phoenix vs Daft Punk @ MSG

Jeg anbefaler alle å se dokumentaren om Phoenix fra deres forrige turné. Den gir et utrolig godt innblikk om hvordan de fikk gjennombruddet med Wolfgang Amadeus Phoenix. Linky!

<bild>
Chill hard, man!
  • 0
Så først ut som om det var Daniel som løp litt på etterskudd der på venstre side.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hah! Steike, det lignet faktisk ganske mye. Samme løpestil også.
Chill hard, man!
  • 0
Var bare ute og jogget da jeg tilfeldigvis havnet i en Phoenix-montasje #denfølelsen
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Hører på Wolfgang Amadeus Phoenix nå, og det er jæævla bra. Takk for tipset.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Personlig er jeg mer psyched fordi Phoenix Wright kommer tilbake i Ace Attorney 5!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Var bare ute og jogget da jeg tilfeldigvis havnet i en Phoenix-montasje #denfølelsen


Jeg tar det for gitt at du alltid jogger i stramme jeans og shades.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!